UBOAT to (realistyczny) symulator życia i służby na pokładzie okrętu podwodnego
Polacy z Deep Water Studio kończą prace nad podstawową zawartością gry UBOAT, w której naszym zadaniem będzie zatroszczenie się o załogę okrętu podwodnego z czasów II wojny światowej.
UBOAT to symulator okrętu podwodnego, za który odpowiada polskie Deep Water Studio. To ambitny projekt, który przedstawić ma realistyczną wizję życia na pokładzie takiej maszyny i stawiać przed graczem liczne zadania, które nie będą polegać tylko na walce z przeciwnikami, ale też trosce o załogę – zarówno od strony fizycznej, jak i psychicznej.
Życie i służba na pokładzie okrętu podwodnego z czasów II wojny światowej nie należały bowiem do najprostszych i najprzyjemniejszych. Nie były jednak też tak wypełnione akcją, jak starają się to przedstawiać filmy. Walka z wrogami oczywiście stanowiła ważny element, ale dni wypełniała przede wszystkim swego rodzaju walka o przetrwanie w trudnych warunkach i o to, by nie zwariować w tej metalowej klatce, w której zawsze panuje wysoka temperatura i duża wilgotność.
Zwraca na to uwagę Przemysław Mrówka, doktorant Instytutu Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego, w najnowszym materiale wideo promującym grę UBOAT. Przybliża on realia i codzienne problemy, z jakimi musieli mierzyć się marynarze, a tłem dla jego opowieści są fragmenty rozgrywki…
UBOAT: rys historyczny – trailer:
Pełna wersja mini-dokumentu „UBOAT – rys historyczny” znajdzie się w premierowym wydaniu pudełkowym, wraz z grą, drukowaną książeczką z sylwetkami okrętów, dwustronnym plakatem z przekrojem okrętu oraz cyfrową ścieżką dźwiękową. Premiera (w programie wczesnego dostępu): 30 kwietnia.
Źródło: Cenega
Komentarze
2ALBO
"Polacy z Deep Water Studio kończą prace nad podstawową zawartością gry UBOAT"
ALBO
Premiera (w programie wczesnego dostępu): 30 kwietnia
Albo główna zawartość jest niemal gotowa albo rozpoczynają się beta testy w early access