Konsolowa wersja drugiej odsłony doskonałej gry wyścigowej od września jest już dostępna na rynku. Pecetowi gracze muszą niestety jeszcze trochę poczekać, gdyż premiera DiRT 2 planowana jest dopiero na 3 grudnia. Jednak już dziś poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe tejże produkcji.
Firma Codemasters ujawniła dziś oficjalne wymagania sprzętowe pecetowej edycji gry Colin McRae: DiRT 2. Jak zapewne wszystkim wiadomo tak duże opóźnienie tej wersji gry spowodowane zostało chęcią przystosowania jej do obsługi bibliotek DirectX 11, które miały się pojawić wraz z nowym systemem Windows 7. Dziś poznaliśmy jak mocno zmiany te wpłynęły na minimalną i rekomendowaną specyfikację sprzętową DiRT 2.
Minimalne:
- System operacyjny: Microsoft Windows XP, Vista lub Windows 7
- Procesor: Intel Pentium 4 3.0Ghz/ AMD Athlon 64 3400+
- Pamięć RAM: 1GB (2GB dla Windows Vista)
- Karta graficzna: ATI Radeon X1500/ NVIDIA GeForce 6800
- Dysk twardy: 10GB wolnego miejsca
Zalecane – wzbogacone o obsługę DirectX 11
- System operacyjny: Microsoft Windows XP, Vista lub Windows 7
- Procesor: Intel Core i7/ AMD Phenom II
- Pamięć RAM: 3GB
- Karta graficzna: ATi Radeon seria HD 5700
- Dysk twardy: 10GB wolnego miejsca
Komentarze
35"Zalecane:Procesor: 400MHz do 8Ghz"...
a w dirt 3 bedzie:
core i9
12gb ram
2x 6870 zeby sobie pograc spokojnie na dx 15.......
a i ciekawe czy bedzie dobrze obslugiwala sli i crossfire...
dirt chodzi na silniku po gridzie, nie ma mowy o kiepskiej optymalizacji
to ze gre da sie uruchomic na wielu slabszych i mocniejszych konfiguracjach to wlasnie przejaw dobrze napisanego programu
niektorzy jeszcze dzis graja w 640 x 480 jesli gra na to pozwala i nie narzekaja, znam takich
dla innych rozdzielczosc zaczyna sie od 1600 x 900
jestem pewien ze gra bedzie chodzila swietnie w rozdzialce 1920 x 1080 z wiekszoscia efektow na q6600 i 8800gt i 2 gb ramu
BTW. Ciekawe o jakim Core i7 mowa. Jak na s.1366 to gra chyba powinna być napisana na 8 wątków?!