Pierwsze wideo z Uncharted 4 - szykuje się kolejny hit na PS4
Twórcy twierdzą, że jeżeli wrażenie zrobiło na nas The Last of Us, to w Uncharted 4 zbierać będziemy szczękę z podłogi.
Cokolwiek by o tegorocznych targach E3 mówić, to bez wątpienia pojawiło się na nich sporo ciekawych zapowiedzi dotyczących PlayStation 4. Prym wiedzie tu bez wątpienia Naughty Dog.
Producent ten zaprezentował nie tylko The Last of Us Remastered, ale również inny, bardzo wyczekiwany przez właścicieli nowej konsoli Sony tytuł. O pracach nad kolejną częścią serii Uncharted dowiedzieliśmy się jeszcze w zeszłym roku, ale dopiero teraz poznaliśmy pierwsze konkrety.
Od tej pory mówić będziemy o Uncharted 4: A Thief’s End, bo właśnie tak brzmi dokładny tytuł gry. Z ujawnionych informacji wynika, iż akcja rozgrywać będzie się przynajmniej kilka lat po poprzedniej części cyklu.
"Kilka lat po swoich przygodach, emerytowany myśliwy Nathan Drake zmuszony jest z powrotem zawitać do świata złodziei. Stawka jest bardzo osobista. Drake wyrusza w podróż w poszukiwaniu historycznego spisku i legendarnego pirackiego skarbu. Jego największym wyzwaniem będzie pokonanie swoich fizycznych ograniczeń, sprawdzenie swojej determinacji, a ostatecznie przekonanie się, jak wiele jest on w stanie poświęcić, aby ocalić tych, których kocha."
Gra działać ma w rozdzielczości 1080p, a dodatkowo być może w 60 fps, chociaż ta ostatnia informacja nie jest jeszcze ostateczna. Twórcy twierdzą, że jeżeli wrażenie zrobiło na nas The Last of Us, to w Uncharted 4 zbierać będziemy szczękę z podłogi.
Szybko się o tym jednak nie przekonamy. Premiera dopiero w przyszłym roku.
Źródło: youtube, geeky-gadgets
Komentarze
59NAWET jeśli została pokazana głównie sama tylko postać, to ta postać wygląda jak te demko Nv (z tą czarodziejką), a może nawet lepiej, a nie sądziłem, że prędko doczekam tych czasów. Co ciekawe, czytałem już gdzieś dzisiaj, że podobnież producent zapewnił jakoby tym razem postacie miały wyglądać tak samo w grze właściwej, jak i w filmikach (w poprzednich uncharted stosowali znacznie lepiej wykonane modele postaci w filmikach, aniżeli w grze właściwej). Jak dołożą do tego wygląd leveli, jak chociażby z killzone, czy crysis to aż nie uwierzę, póki nie zagram :)
Przykładowo w Uncharted 1-3 czy THE LAST OF US człowiek był pod wrażeniem modeli postaci, ale były to tylko oszustwo, tzn. pre-rendeorowane filmiki, co potwierdził link, który post wyżej zamieściłem. Także aby się nie okazało, że ludzie zachwycają się tylko pre-renderowanymi filmikami, które korzystają ze znacznie lepszego oświetlenia, czy lepiej wykonanych modeli postaci, a których to normalnie konsola w życiu nie pociągnęła. Fakt, że NG nie pokazali faktycznego gameplay'u jest bardzo niepokojący, sam to przyznaj.
Lara Croft@ na PC coraz rzadziej stosuje się już pre=renderowane filmiki, oszukując graczy jak na konsolach, więc trudno pokazać ci taki filmik. Załóżmy jednak, że faktycznie UNCHARTED 4 będzie miało takie postacie w rzeczywistości, ok, ja byłbym ucieszony grając w taką grę, gdyż Naughty "america" Dog udowodniłoby mi, że da się przeskoczyć demka Nv o jedną generację, a to nawet na słabszym sprzęcie. Jednak przy tym wszystkim nie wymyślaj już bzdur :). Przecież jasne jest, że skoro dałoby się to uruchomić na konsoli, to na znacznie silniejszych podzespołach tym bardziej, zwłaszcza przy obecnej architekturze konsol.
Ostatnio padł przykład WD, jak to można pokpić port, ale nawet przy takiej postaci w ustawieniach konsolowych mam 2x fps na 2 letnim sprzęcie, jedynym problemem jest stuttering na ultra detalach, który jednak zniknął gdy ustawiłem fps jak na konsoli 30 i gdy wyłączyłem PAGEFILE. Widać więc, że to wina przystosowania silnika pod 30 fps, gdzie streaming assetów i tekstur był obliczony na taką liczbę, a z większą już sam silnik sobie nie radzi. Przypominam również, że ubisoft potrafi pokpić nie tylko gry na PC, a już na swoim koncie trylogie Prince of persia, czy Splinter Cella na ps3, gdzie gry z przed z okresu ps2 i xbox1 sprawiały problemy nawet bebechom ps3, 14-22 fps w pandora tomorrow według analizy eurogamera to już nawet nie jest zabawne. Także jedyne co to wszystko udowadnia, to fakt, że ubisoft nie dba o jakość swoich portów, a nie to co próbujesz tu wszystkim wmówić, że PC jest za słabe na gry z konsoli. Idąc twoim tokiem rozumowania równie dobrze można wtedy powiedzieć, że ps3 było za słabe na gry z ps2, a przecież wiemy, że to była kwestia samej niedbałości Ubisoftu.
Teraz panowie pc-towcy zapiszcie sobie w notatniku że to będzie najładniejsza gra jakakolwiek wyszła i zbierze nagrody za grafikę roku. O sam gameplay nie ma co się martwić chłopaki z Naughty dog znają się na rzeczy i będzie świetna wciągająca przygoda.
Teraz zapytam się znawców pc i gdzie macie przestarzałą konsole :) ja nie wiem żeby kupować karty graficzne za tysiąc złotych dwa tysiące i nie mieć takich gier na takim poziomie graficznym he. Jednym słowem wstyd i prowizora pc-towa pełną gębą.
https://twitter.com/Corrinne/statuses/476210914593492994
tak wygląda gra na PS 4 :)
Jedną postać.
Pokaż mi otwartą lokację z masem postaci i innymi obiektami i z wieloma efektami.
Nie pokarzesz?
A to czemu?
A temu, że PS4 nie da rady. Jedną postać nie problem jest wyświetlić.
Ja jeśli już komentuje twoje i TLOU13 posty, to tylko dlatego, że jednak TROCHĘ przesadzacie, zwłaszcza taki TLOU13 zachowuje się już jak jakiś rasista, obrażając innych ludzi za sam fakt, ze np. stać ich tylko na PC'a (PC'ty są tańsze i dla mnie jest to fakt, gdyż kupując nawet topowe części nigdy nie wydaje nawet w połowie tyle co na konsole, a tak już jest od mojej pierwszej konsoli).
Gdy mi jakaś gra podoba się na konsoli, to o tym pisze, np. gta 5. Baa NAWET uncharted mi się podobało. Wolę być jednak w porządku wobec ludzi, a jestem dociekliwy w ocenie grafiki gier. Prawdą jest, że niestety taka gra jak uncharted używała bardzo wielu sztuczek, aby gracz miał iluzję super wyglądającej gry. Nie było to jednak zasługą mocy ps3, a w istocie było to tylko efektem umiejętnego zarządzania zasobami sprzętowymi. W waszym przypadku zdajecie się tego nie zauważać, więc stąd zawsze poczuwałem się do obowiązku, aby naprostować pewne rzeczy, które zwłaszcza taki np. TLOU13 wypisuje. Ostatnio TLOU13 zaczął wklejać nie tylko pre-renderowane filmiki z samych gier, ale wstawił już tu również ludziom zdjęcia z samego filmu heavenly sword, który będzie miał premierę w tym roku (a on sugerował ludziom, że tak wyglądała gra na ps3). Takie rzeczy, to według mnie przekraczają już wszelkie granice absurdu.
Racje natomiast macie, tak ty jak i TLOU13, że gry na konsolach nie pozostawiają już wątpliwości, że na PC powstaje już coraz mniej dobrych tytułów. Widać to po tegorocznym E3, największy plus dla posiadacza PC'a to pojawienie się samego gta5, tzn. gry z ps3. Jeśli jednak kiedyś dojdzie do sytuacji, że np. żadna dobra gra nie wyjdzie na PC, to wiesz co się wtedy stanie ? Taka Nvidia czy AMD mogą zbankrutować, a wtedy nikt nie będzie już pchał technologii do przodu, oraz spowoduje to taki sam zastój w technologii nowych konsol.
Trzeba jednak czekać na pełną wersję, aby już nie było niedomówień. Jestem jednak skłonny dać ekipie ND kredyt zaufania, jeśli oni zarzekają się, że to tak wygląda, to na obecną chwilę będę im wierzył.
Jedną postać.
Pokaż mi otwartą lokację z masem postaci i innymi obiektami i z wieloma efektami.
Nie pokarzesz?
A to czemu?
A temu, że PS4 nie da rady. Jedną postać nie problem jest wyświetlić.
Teraz np. epic przygotował ostatnio unreal engine 4. No niby wszystko super, ale ja chciałbym zobaczyć wreszcie takiego Infiltratora czy Samarytanina w postaci faktycznej gry, a już bardziej exclusiv'a na PC. Tylko wtedy jest szansa, że nie pójdą w kompromisy z jakością grafiki i będzie można faktycznie wykorzystać topowe części na kompie, a nie tylko w multiplatformach, tzn. grach które są coraz częściej słabo optymalizowane i cała moc sprzętu idzie na niedbałość w programowaniu. Epic ostatnio zapowiedzieli nowe UNREAL TOURNAMENT, więc kto wie, może się jeszcze kiedyś doczekam powrotu dawnych wspomnień. Dobrze również, że są chociaż takie firmy jak nasze Polskie CDPR, które oprócz wersji na konsole nie odstawiają fuchy i chcą też czynić jakieś kroki, aby port wyglądał faktycznie lepiej i wykorzystywał dodatkową moc PC'tów. Jeśli faktycznie wiedzmin 3 na konsoli będzie wyglądał, jak LOW na PC'e to będzie to jedyna firma, która uczciwie potraktowała platformę PC. Przypomnę, że w czasach pierwszych akceleratorów gry na PC ciągle dokładały jakieś nowe efekty, nie przeszkadzało, że gra chodziła na granicy płynności nawet na topowym sprzęcie z VOODOO 2 SLI. Pamiętam po dziś dzień szok, po zobaczeniu Unreala 1 w max 30 fpsach, aż człowiek naprawdę miał powód kupić nowy sprzęt dla różnic w grafice :). Twórcy gier po prostu pchali tą technologię do przodu, było tylko ówczesny sprzęt pociągnął to w 30'tu fps'ach :). Na PC tak można robić, bo przecież zawsze pozostaje możliwość obniżenia detali, tak aby nawet na starszym sprzęcie gra chodziła.
http://www.dsogaming.com/news/confirmed-batman-arkham-knights-demo-during-sonys-conference-was-running-on-pc/
Więc sam zauważ, że powinieneś nauczyć się czekać z zachwytami, przynajmniej do premiery gry. Twórcy gier są coraz bardziej nieuczciwi, więc nigdy nic nie wiesz.
A ja dodam że w finalnej wersji będzie jeszcze lepiej niż na tym filmie a wiesz dlaczego bo będą jeszcze bardziej dopieszczone ładniejsze i różnorodne lokacje.
Uncharted4 zmiecie wszystko co do tej pory wyszło w kwestii audiowizualnej.
Komu jak komu ale ekipie ND można wierzyć oni nigdy nie oszukiwali w tych sprawach.
mazmazik czy jak ci tam wystarczy spojrzeć na grę RYSE z xboxa one słabszej konsoli od PS4. I to co zobaczyliśmy w U4 to pikuś będzie dla ND.
Ryse vs U4
http://i2.minus.com/iDXBoz55lOjZ1.jpg
http://i1.minus.com/iQbZHF2FPRp8L.jpg
Ryse śmiga już na xboxie to chyba nikt nie powinien mieć wątpliwości że Uncharted4 będzie tak wyglądał jak na tym filmie w końcu jest mocniejszą konsolą.
Trochę będzie szkoda pc-towców z ich wypasionymi rydwanami z grafikami na pokładzie za ładny hajs i nie ujrzeć takiej grafiki przez najbliższe lata na pc.
Konsola to nie pc jak to wszyscy porównują :)
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=452871&page=4
TROLU13, czy jak ci tam, włącz sobie film jakiś to będziesz miał super grafikę i to w FHD i poza tym niczym to nie będzie się różnić od tych twoich "gier".
https://www.youtube.com/watch?v=2wNiiQpDPJE&feature=youtu.be
I tu mamy znów przykład jak pc-ty niszczą jakość żeby tylko Wieśka zrobili na konsole to by lepiej się prezentował.
Assassin's Creed UNITY
https://www.youtube.com/watch?v=ptQ-XqaoHGI
Włączasz cudowne efekty nvidi które wywołują dropy w AC4 a wygląd gry prawie w ogóle nie zmieniają nawet bez nich gra pływa i czka o czym świadczą tysiące wypowiedzi.
Rok pózniej Assassin's Creed UNITY i jest ładniejszy pod każdym względem i działa świetnie na tym samym konsolowym sprzęcie a na piecu BANKOWO podwyższą wymagania.
No i miał być next gen na pc i gdzie jest...........?
Lepiej zobacz sobie Assassin's Creed Unity na PS4 i porównaj to z Wieskiem.
https://www.youtube.com/watch?v=PsWxhNjHT3I
Ja wiem byś chciał żeby tak było na konsolach na low itd.....
"Przypomnę, że w czasach pierwszych akceleratorów gry na PC ciągle dokładały jakieś nowe efekty, nie przeszkadzało, że gra chodziła na granicy płynności nawet na topowym sprzęcie z VOODOO 2 SLI. Pamiętam po dziś dzień szok"
Doprawdy to ja już wcześniej się podniecałem efekatmi graficznymi na konsoli PSX 95 rok gdzie piecyk nie miał dostępu do takiej grafiki w 3D
Nadal usiłujesz być taki obiektywny ale ci nie wychodzi :)
Nadal uważam i będę uważaj że to na konsolach od zawsze powstawała najlepsza grafika było tak jest i będzie.
A wystarczy poczekać na takiego Uncharted4 i na pc nie ujrzysz ładniejszej grafiki wspomnisz moje słowa.
https://www.youtube.com/watch?v=p6qaN4NbmtY
https://twitter.com/Corrinne/statuses/476210914593492994 co do tego... kobieta napisała że to jest scena zrobiona na silniku gry i wyrenderowana na PS4, ok. jeden koleś, kilka drzew i trochę wody i trawy i tło.
jak ma to się do gry? tam gdzie kamera nie patrzy nic nie ma, oświetlenie, wszystkie animacje , ruch kamery... z góry przewidziane. to nie fragment gry tylko film.
jednym słowem cienizna
Nie kupie PS4 dla Uncharted 4, jak to bylo niedawno z LastOfUs i PS3 :/ Mam nadzieje, ze wyjdzie ta gra tez i na PS3, nie musi byc 60FPS i grafiki z efekteami PS4 - wystarczy tak samo, jak LoU.
BTW, skonczywszy LastOfUs odpalilem Uncharted2, bo akurat mialem, he he.. jaka lipa graficznie i w sterowaniu, w porownaniu oczywiscie. Fabula pewnie rownie wciagajaca, ale jakos mnie denerwowal skok jakosciowy w tyl.
Z tymi 60 fps'ami też nie wiadomo jak to do końca będzie, tzn. zwracam uwagę na poniższy fragment.
"We're targeting 60fps for Uncharted 4: A Thief's End and as you can see the visual fidelity for our character models will reach new heights," Naughty Dog says"
Użyte słowo "Targeting" jest tu kluczem, gdyż oznacza tylko, że zamierzają celować w taką liczbę, więc równie dobrze może być częściej 30 fps, aniżeli 60fps (tak jak np. w analizie płynności nowego killzone w MP)
Tutaj jeszcze odnośnie mojego komentarza wyżej :). Ten link pokazuje, jak sprawa wyglądała z modelami postaci na ps3 w grach naugty dog
shit --- http://www.youtube.com/watch?v=wzZxYixXGXY
Natomiast, co tyczy się jeszcze filmiku z Uncharted 4, to aż sam chciałbym, aby faktycznie ekipa Naughty "america" dog zaprezentowała nam taką jakość w finalnej grze, gdzie nawet demko Nv New Dawn pod 680GTX SLI nie umywa się w grafice. To byłoby już to dosłownie growe porno i totalny pstryczek w nos Nvidii, która nawet na specyfikacji SLI nie potrafiła zrobić nic lepszego. Choć chciałbym w taką grę zagrać, to jednak zachowam dystans z entuzjazmem, wszak nie tak łatwo uwierzyć w cud.