Do wczorajszej wiadomości o nadchodzącym Unreal Tournament 3 warto dorzucić, że gra będzie zgodna ze standardem DirectX 10 i powiązana z nVidiowym programem TWMTBP. Po raz pierwszy grę można było zobaczyć w akcji między innymi we Francji podczas premiery GeForce 7. Mark Rein z Epic wyglądał na bardzo zadowolonego z postępów czynionych w grze. Miało to jednak miejsce bardzo dawno temu i od tego czasu na rynku pojawiło się wiele tytułów na Xbox 360, które wykorzystują tytularny silnik graficzny, podczas gdy Unreal Tournament 3 wciąż tkwi w fazie opracowywania.
Gears of War, najbardziej uznany tytuł UE3, był opracowywany i dostosowywany dla architektury ATI Xenos w Xbox 360, ale wygląda na to, że twórcy silnika bardzo blisko współpracowali z Nvidią przed pierwszym występem na pecetach.
Wcale nie jest to dużą niespodzianką - Unreal Tournament 2004 był przecież szeroko reklamowany z logiem Nvidii.
Tak więc jeśli chcecie wszystkiego co najlepsze w Unreal Engine 3, wygląda na to, że będziecie musieli zaopatrzyć się w Windows Vista i kartę 8800. Jak powiedział Theo, spodziewajcie się, że będzie to najbardziej popularny benchmark, ale w związku z tym, że nie wyznaczono jeszcze daty premiery, nie wstrzymujcie na razie oddechów.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!