Vivo stawia na reklamę koncentrując się na największych wydarzeniach sportowych.
Jak najskuteczniej wypromować swoje smartfony? Chcielibyśmy, aby producenci skupili się na jak najlepszych specyfikacjach i konkurencyjnych cenach, ale obecnie ogromne nakłady przeznaczane są na reklamę. Również Vivo dostrzegło w tym szansę na przyciągnięcie do swoich propozycji większej liczby użytkowników.
Inaczej nie wypada określać bowiem umowy, jaką podpisano właśnie z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA). Na jej podstawie Vivo stało się jednym ze sponsorów Mistrzostw świata FIFA przez okres sześciu lat. Oznacza to, że chiński producent „załapie się” na Mistrzostwa świata FIFA w roku 2018 i 2022, a także Puchar Konfederacji FIFA w roku 2017 i 2021.
Mowa o jednych z największych wydarzeń sportowych, a zatem o marce Vivo trudno będzie wtedy nie usłyszeć. Jej loga wyświetlane będą w trakcie każdego meczu na bandach reklamowych, pojawią się też biletach, planszach na konferencjach prasowych i materiałach promocyjnych. Nie zabraknie również specjalnych smartfonów dedykowanych Mistrzostwom świata FIFA.
To jednak nie wszystko, ponieważ Vivo uśmiecha się również do fanów koszykówki, a zwłaszcza ligi NBA. Dzisiejszej nocy odbędzie się pierwszy mecz finałowej serii i z tej okazji zaprezentowano limitowaną edycję Vivo X9. Do wyboru z logo ligi lub numerem i podpisem Stephena Curry'ego. To jego zespół (Golden State Warriors) przystąpi do batalii z Cleveland Cavaliers.
Źródło: fifa, yangqiu, phonearena
Komentarze
4będzie jak u szmatsunga, koszt produkcji 300$, cena 900$ ... sic!!!