Gaijin Entertainment nie daje ekipie Wargaming za wygraną. Dzięki tej aktualizacji może zarobić dużego plusa.
Jedna z najbliższych aktualizacji do gry War Thunder przyniesie ze sobą zmianę, na którą czeka pewnie wielu graczy. No bo któż nie chciałby ładniejszej grafiki i bardziej realistycznej fizyki? A właśnie to mają być owoce zaimplementowania nowej wersji silnika Dagor Engine 4.0.
Usprawniony Dagor Engine 4.0 to przede wszystkich bardziej naturalny wygląd poszczególnych elementów krajobrazu – drzew, ziemi, metalu, szkła czy kamieni. Realistyczności nabiorą też same maszyny. Udało się to ponoć osiągnąć dzięki nowym algorytmom obliczającym odbicia światła od rożnych powierzchni.
Firma Gaijin Entertainment chce także wykorzystać technologię Nvidia Waveworks. Dzięki niej na ekranach naszych monitorów wyświetlać mają się bardziej realistycznie wyglądające fale i piany na powierzchniach oceanów, mórz, rzek i jezior.
Silnik został też zintegrowany z technologią Nvidia GameWorks. Efekt? Wprowadzenie dużych obiektów możliwych do zniszczenia. Mowa tu o fragmentach murów, ścianach, a nawet całych budynkach. Po aktualizacji oddziaływać będzie na nie fizyka balistyczna. Dzięki temu podczas zabawy będziemy mogli zniszczyć osłonę przeciwnika albo stworzyć swoją własną.
Źródło: Gaijin Entertainment
Komentarze
13oczywiście nvidia ściemnia aż tak kiepska grafika nie jest
a przez to że zieloni będą kombinować przy tej grze to nie pogram komfortowo na grafice r9 270 i moim phenomie
obecnie gram bitwy powietrzne w 60 fps a bitwy naziemne
60-24fps
jedyna różnica to tylko te fale i burzenie
ale to burzenie jest naprawdę fajne
P.S. Ta nowa woda w WT taka fajna aż by się chciało popływać po niej okrętami. Ktoś coś słyszał czy i kiedy wejdzie flota do WT?
I pozamiatane. Coś co wkurza nawet posiadaczy kart nVidii.