Jak produkcja Ubisoftu prezentuje się na najwyższych i najniższych ustawieniach?
Już jutro odbędzie się premiera Watch Dogs. Producent opublikował do tej pory ogromną liczbę materiałów promujących grę, a ostatnim z nich był jej premierowy zwiastun. Od tego momentu zachowuje już ciszę, ale nie znaczy to, że tak samo postępują wszyscy inni.
Nie brakuje osób, które pierwszy kontakt z Watch Dogs mają już za sobą. Wiele z nich zamiast delektować się rozgrywką zagłębia się w aspekty techniczne, które w przypadku tego akurat tytułu budzą wiele emocji.
Do sieci trafił właśnie materiał wideo, na którym przedstawiono grę w ustawieniach ultra i low (na PC). Kwestia grafiki, jak i wymagań sprzętowych gry była już tematem wielu dyskusji, a więc tym bardziej ciekawe jest, jak produkcja Ubisoftu prezentuje się na najwyższych i najniższych ustawieniach.
Przypomnijmy, iż do tych pierwszych potrzeba będzie sprzętu pokroju Intel Core i7-4770K oraz GeForce 780, a do tych drugich procesora Intel Core 2 Quad Q8400 / AMD Phenom II X4 940 i karty graficznej Geforce GTX 460 bądź AMD Radeon HD 5770.
Źródło: youtube, gadgetreview
Komentarze
167http://i.imgur.com/JZA4NfS.jpg
http://i.imgur.com/EqK8BaZ.jpg
A UBISOFT jeszcze ściemniał, że nie było downgrade'u.
WD było niby grą robioną z myślą o nowej generacji, ale przecież nawet gta 5 w bardzo wielu aspektach wyglądało podobnie, o ile nie lepiej, a chodziło na starej generacji konsol.
Ta gra to jeden wielki kabaret również z wymaganiami na PC. Jeśli ktoś myślał, że ma dobry komp, to ta gra wyszła tylko po to, aby pokazać, że tak nie jest :D. Pomimo, że tekstury w porównaniu z takim zmodowanym gta 4 są totalnie rozmazane, to i tak nie przeszkadza to tej grze, w zabraniu całego twojego Vramu :). Ktoś kupił 690 za 4 tyś zł ? Świetnie, nada się to w sam raz na detale medium, dla przykładu zużycie Vramu przy ustawieniach ultra i 1080p potrafi zjeść całą pamięc TITANOWI z 6 GB (gra ma wyciek pamięci czy jak). Również gra nie skaluje się za dobrze, mając i5 770 czy i7 z 780Ti fps jest tak podobny i występują dokładnie te same spadki na 40 fps przy szybkiej jeździe autami. Jest tak, jak gdyby ta gra miała problemy z alokacją pamięci i wczytywaniem nowo ładowanych terenów, to wtedy następuje ten nagły spadek na 40 fps. Teraz już wiadomo, czemu ta gra zaliczyła obsuwę, przecież te pare miesięcy wcześniej Watch Dogs musiało mieć jeszcze większe wymagania.
Na konsolach nowej generacji kabaret nie mniejszy i zjazd z rozdzielczością, w przypadku ps4 na 900p, a w przypadku xboxa one dość znaczny. Na neogafie w wątku o ps4 i xboxone jeden z drugim zastanawia się, czemu ta gra ma takie ilości motion blura, nie przychodzi im nawet do głowy, że ta gra ma po prostu upscalowaną rozdzielczość i obraz nie jest przez to w pełni ostry.
Mam nadzieje, że Ubisoft załata tą grę na PC. Jeśli też gra będzie modowalna, to istnieje nawet szansa, że sam model jazdy i grywalność też zostanie poprawiona. Być może nawet, gdy wyjdzie jakieś ENB zobaczymy wreszcie kiedy
Balon został nadmuchany, aż w końcu pękł... Gaz który uleciał śmierdzi bardzo ale to bardzo brzydką kupą :P
https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Ubisoft zabronił oceniania gry przed premierą - mądrzy od razu postanowili się trzymać od gry z daleka
Wyciekła kopia do sieci to trzeba wymyślać bzdury iż to alfa, ma milion wirusów, itd. A co mieli przyznać iż to finalna wersja i zrobili ludzi w jajo ???
Reasumując jak dla mnie Ubisoft jest firmą wysokiego ryzyka przy zakupie gry w ciemno.
Nie ściągam gier, ale przy coraz większej skali oszustw ze strony producentów - fałszowaniu materiałów promocyjnych, pokazywaniu nie istniejących elementów gier, itd, itd.
Oraz i głównie przy masowej ucieczce od dem, zaczynam patrzeć inaczej na ściągających gry w celu sprawdzenia. W końcu trzeba się jakoś bronić przed oszustami. Póki co nie ściągam, a gry kupuje z poślizgiem czasowym.
Ale jak producenci zaczną masowo oszukiwać to..............
Jak masz włączone Crossfire/SLI musisz wyłączyć (w panelu!) bo crash przy starcie (gratulacje ubi)
Mam nadzieję, że ta wersja w sklepie to nie to co jest na torrentach bo jeśli tak to powodzenia w sprzedaży ubi...
Gra średnia i jaj nie urywa.
U mnie na niepodkręconym i5 3470, 8gb ramu i grafice gigabyte 780Ti oc niekręconej ponad taktowania domyślne (1020mhz (1080mhz turbo)rdzeń /7000mhz pamięci), na dysku HDD i z włączonym firefoxem (zjadającym z 2gb ramu) gra w ustawieniach ultra i z msaa x4 przycinała się podczas jazdy samochodem po mieście, poza tym chodziło płynnie.
Grałem też na drugim dysku, crucial m500 120gb ssd ,beż włączonego firefoxa i gra nie zacinała się teraz nawet przy szybkiej jeździe po mieście więc myślę że poprzednio albo ramu brakło albo hdd za wolny. Tekstury oczywiście na ultra w obu przypadkach. Próbowałem też bez antyaliasingu i było jeszcze trochę lepiej ale nie ma takiej potrzeby aby go wyłączać jednak.
Gram w rozdzielczości 1920x1080 bo używam tv zamiast monitora, którego nie mam nawet.
Pozdrawiam.
http://www.guru3d.com/articles_pages/watch_dogs_vga_graphics_performance_benchmark_review,1.html
680GTX bez OC, FULLHD, 58 fps
Trzeba poczekać na nowe sterowniki od AMD podejrzewam ze wtedy sytuacja sie poprawi.
Warto poczekać na patcha lub lepsze sterowniki.
Na ustawieniach ULTRA przy moim sprzęcie to pokaz slajdów się z tego robi...
Odmaszerować..........
https://www.origin.com/pl-pl/store/free-games/on-the-house
http://www.geforce.com/whats-new/guides/watch-dogs-graphics-performance-and-tweaking-guide IMO nie ma po co dawać ultra ponieważ już na wysokich gra wygląda jak na ultra, a działa lepiej. Mój zestawik okazał się nie tak szybki jak chciałem, ale umiejętne dostosowanie ustawień graficznych poskutkowało FPS przez większość czasu w okolicach 70-75FPS. W ostrych momentach takich jak misje z pościgiem i niszczeniem elementów otaczającego nas świata FPS jest około 60-65. Mnie taki fps satysfakcjonuje. zestawik to gtx 760(OC) i i5 3570k @4.2GHz 8GB ram