PC to wiodąca platforma dla gry Watch Dogs, bezpośredniego konkurenta Grand Theft Auto 5
Ubisoft po raz kolejny wspomina o grze Watch Dogs. Powstaje ona z myślą o wielu platformach, ale najważniejszą będzie PC.
Ubisoft zaczyna mówić coraz więcej o swojej kolejnej produkcji. Nie ma się czemu dziwić, bo Watch Dogs zapowiada się naprawdę interesująco i może okazać się nawet jedną z gorętszych premier ostatnich lat.
Jest na to szansa, jeśli spełnią się zapowiedzi producenta. Po raz kolejny otrzymujemy informacje, że Watch Dogs ma nie tylko konkurować z najnowszą odsłoną serii GTA, ale nawet okazać się od niej lepszą grą. Oczywiście twórcy doskonale wiedzą, jak silną pozycję wyrobiła sobie marka Rockstar Games, ale mają pomysł na skuteczną rywalizację z kochaną przez miliony graczy produkcją.
"Tak, Grand Theft Auto jest jedną z największych marek w branży i szanujemy ją. Zapewne będziemy się dobrze bawić, grając w następną jej odsłonę. Myślę jednak, że Watch Dogs, który pojawi się także na konsolach nowej generacji i przyniesie wiele nowych funkcji, może wnieść trochę świeżości do gatunku." - Alain Corre ze studia Ubisoft
Jak już wiadomo, Watch Dogs będzie jednym z tytułów startowych konsoli PlayStation 4. Być może na innych platformach gra pojawi się nieco później, ale nie powinno być to powodem do zmartwień przynajmniej dla właścicieli PC. To właśnie tutaj gra wyglądać ma najlepiej i na tę platformę tworzona jest też najwcześniej.
Tak czy inaczej, gra interesująco wyglądać powinna na każdym sprzęcie. Jeśli dodatkowo wniesie coś nowego do schematu znanego z GTA, to rzeczywiście może być prawdziwym hitem.
Źródło: edge-online, lazygamer
Komentarze
30Równie dobrze mogli by to porównać do Assassins Creed tyle że tam zamiast aut były konie :P
Ubisoft próbuje nakręcić hype wokół tej gry, poczekamy zobaczymy co im z tego wyjdzie.
Czwarty raz czytam ten tytuł i nie rozumiem... w jakim języku to jest napisane?!
Plusem pc jest łatwość naprawy, rozbudowy, kompatybilność wsteczna oraz niższe koszty wytworzenia oprogramowania bo nie trzeba płacić chorych pieniędzy za devkit sony i jeszcze odpalać prowizji od sprzedaży. A piractwo? Nawet przy poziomie 90% dana gra sprzeda się w większej ilości niż odpowiednik konsolowy bo kompów jest setki milionów a konsol co najwyżej dziesiątki.