A miało być arcydzieło.
Prezentacja gry Watch Dogs na targach E3 2012 sprawiła, że wielu z nas musiało zbierać szczęki z podłogi. Niestety szybko okazało się, że w rzeczywistości nowe dzieło studia Ubisoft wygląda ździebko inaczej. I choć oprawa wizualna zdecydowanie nie jest najważniejszym elementem gry wideo, to jednak jeśli zapowiadane jest arcydzieło, a wychodzi graficzny średniak, to gracze nie przymkną na to tak po prostu oka.
Kolejne zwiastuny i przedpremierowe gameplay’e prezentowały zupełnie inna klasę niż pierwszy pokaz. Studio Ubisoft broniło się mówiąc, że nowe materiały pochodzą z konsol, a najlepsze efekty uzyskamy grając na Ultra na komputerach osobistych. Cóż, stworzone przez Cartelstrims369 porównanie pokazuje, że nawet na najwyższych ustawieniach grze Watch Dogs sporo brakuje do stylu z prezentacji sprzed dwóch lat.
Czy różnice rzeczywiście są aż tak duże? Na to pytanie niech każdy odpowie sobie sam. Dlatego też już teraz zostawiamy was sam na sam z filmikiem:
Redakcja serwisu Videogamer opublikowała natomiast porównanie dema z E3 2012 do finalnej wersji z konsoli PlayStation 4. To wideo również możecie zobaczyć poniżej:
Przypomnijmy, że gra Watch Dogs pojawiła się na rynku przed kilkoma dniami. Platformy docelowe to komputery osobiste, a także konsole Xbox One i 360 oraz PlayStation 4 i 3.
Obiecujemy – to już ostatni raz. Temat zamknięty.
Źródło: VG247, Videogamer
Komentarze
102Moje oczekiwania na The Division drastycznie spadły, bo pewnie zrobią znowu to samo i gra będzie daleka od tego co widzieliśmy na pierwszym gameplayu.
Co do grafy to nie tyle co jestem zawiedziony ponieważ na ultra tez wygada konkretnie, zwłaszcza efekty słońca z rana aczkolwiek jest kilka spraw gdzie nie wiec co Ubi sobie myślało...
Większość z nich możecie zobaczyc tutaj w porównaniu z już starzejącym się GTA4 (oczywiście wersja PC)
https://www.youtube.com/watch?v=JGRsrFdwb2c
http://youtu.be/L_A6Z3gkXlk?t=43s
Zróbcie pauzę na 43s i popatrzcie jak wszystko spłaszczyli :) Tak wygląda cała gra - spłaszczona, uproszczona. To co pokazali na E3 miało zrobić hypa (o się udało), a finalna wersja wygląda słabiej.
Osobiście uważam, że najnowsze GTA prezentuje się lepiej, no ale to tylko moja opinia.
Pewnie, że UBI powtórzy to samo z Division bo zwyczajnie next geny są za słabe na next genowe gry, które z kolei istnieją tylko do czasu ich faktycznej premiery na rynku. To już wiemy czemu nie ma dem. Ale to też jest nauczka dla graczy, którzy przez swoje głupie decyzje o preorderach psują rynek i defacto przyczyniają się do wydawania większej kasy na marketing.
Niby mogli zostawić na PC taka samą grafę jak na początku ale patrząc po tym jak gra chodzi na obecnych ustawieniach to nawet ci z 780ti by mieli 30 fpsów.
http://www.gametrailers.com/videos/ft81t3/unreal-tournament-iii-unreal-engine-3-tech-demo
Nawet dzisiaj wygląda to całkiem nieźle a chyba żadna gra na tym silniku nie wyglądała tak dobrze.
Właściwie to nawet lepiej by było jakby 2 lata temu w ogóle nie pokazywali tego W_D kwadransa to teraz nikt by nie narzekał, a może nawet wszyscy by mówili że grafika całkiem fajna a sama gra lepsza niż GTA V, a tak to niesmak pozostał...
http://sfx.thelazy.net/games/preset/1686/
Gra jest godna swojej ceny. Oczywiście to jest moja opinia.
Kogoś kto porównuje filmy zamieszczone jako DEMO chyba tak należało by nazwać ;].
Zauważcie że osoby które grały w tę grę nie narzekają na nią tak bardzo jak Wy, ba nawet gra się podoba. Efekty graficzne zachwalają i to w miejscach innych niż prezentowane w DEMO, wschody słońca, opady deszczu itp. Graczom grafika podoba się, fizyka już mniej. Sam mam podobne zdanie, a jako że grę PC za którą zapłaciłem 0.01 gr na FV uważam wręcz za świetny zakup.
https://www.youtube.com/watch?v=KPyfGTdNAek
PC łamie te konsole.Grałem na PS4 i PC i powiem że grafika na PC jest lepsza :)
Na ultra FHD max 54 fps to jest porażka ale to dopiero początek wymagań nowych gier :)