Edycja Rozszerzona nadchodzi
Już 17 kwietnia czeka nas premiera Wiedźmina 2: Edycji Rozszerzonej w wersji na konsolę Xbox 360. Równocześnie gracze pecetowi otrzymają dodatkową zawartość do pobrania za darmo.
CD Projekt RED nie zaprezentował jeszcze pełnej listy zmian w Edycji Rozszerzonej, ale co nieco już wiadomo.
Frima opublikowała za to listę poprawek i ulepszeń związanych z samą rozgrywką. Lista ma aż 102 pozycje i wszyscy chętni moga się z nią zapoznać - prezentujemy ją poniżej.
- Ekran startowy (launcher) posiada teraz opcję włączania i wyłączania DLC.
- Do gry dodano zwierzęta.
- W Akcie III dodano trofeum wilkołaka.
- Dodano nowe, losowo rozmieszczone, miecze.
- Naprawiono błąd w wartości dodatkowego czasu działania eliksiru na poziomie 2 w zdolności ‘Specjalista: Eliksiry’.
- Naprawiono błędny opis zdolności ‘Kontrola Mocy’.
- Naprawiono błędny opis zdolności ‘Alchemik’.
- Naprawiono błędny opis zdolności ‘Amplifikacja’ na poziomie 2.
- Naprawiono błędny opis zdolności ‘Przepływ energii’ na poziomie 2.
- Naprawiono błędny opis zdolności ‘Kontrola mocy’ na poziomie 2.
- Naprawiono błędny opis zdolności ‘Synteza’ na poziomie 2.
- Naprawiono błędny opis zdolności ‘Zmysł walki’.
- Naprawiono błędny opis eliksiru Krakwa.
- Poprawka do balansu zdolności ‘Garda’ na poziomie 2.
- Poprawiono błędne obliczanie obrażeń dla zdolności ‘Młynek’.
- Poprawiono efekty iskier i brak obrażeń przy unikach podczas walki z wrogiem.
- Poprawiono błędne powiadomienia podczas używania znaku Aksji na golemach.
- Miecz Runiczny Mahakamski Sihil jest teraz importowany poprawnie z zapisów gry z Wiedźmina 1 do nowej gry.
- Parowanie ciosów i znaki ulepszają się wraz ze zwiększonym wigorem Geralta .
- Naprawiono błąd związany z parowaniem ciosów. Nie można już parować ciosów za 0 obrażeń.
- Osłabiono moc znaku Quen. Zużywa się on teraz po jednym lub dwóch otrzymanych ciosach.
- Podczas walk z bossami pasek adrenaliny już się nie ładuje.
- Naprawiono błąd powodujący, że znak Igni nie zadawał obrażeń bezpośrednio po ciosie mieczem.
- Naprawiono nietypowe zachowanie gry podczas jednoczesnego rzucania bomb i zapisywania gry.
- Kejran rzuca teraz pod koniec walki mniejszą ilością głazów.
- Naprawiono błąd umożliwiający używanie eliksirów przy poziomie toksyczności równym 100%.
- Cios kończący użyty na zgnilcach nie dodaje już dodatkowej broni.
- Redańscy żołnierze w Akcie III pojawiają się teraz poprawnie.
- Ogień zdejmuje teraz znak Quen podczas walki ze smokiem w Akcie III.
- Poprawiono celowanie w smoka w Akcie III.
- Dodano nowe statystyki dla NPCów poprawiające balans rozgrywki w Akcie III.
- Efekty eliksiru Kot znikają teraz podczas dialogów i przerywników.
- Oznaczenie celu i nazwy przeciwników zostały usunięte z walki na pięści.
- Poprawiono wyświetlane nazwy upiorów.
- Wprowadzono kilka poprawek w zachowaniu NPCów podczas walk (prowokowanie).
- Naprawiono zachowanie NPCów po walce.
- Przed rozpoczęciem dowolnej sceny wszelkie efekty krytyczne zadane graczowi są anulowane.
- Poprawiono nietypowe zachowania ubioru podczas używania znaku Heliotropu.
- Wprowadzono kilka poprawek w minigrze kościany poker.
- Wprowadzono kilka poprawek w minimapach.
- Poprawiono kilka ujęć w dialogach.
- Poprawiono kamery w zadaniu “Klątwa krwi”.
- Naprawiono walkmesh w namiocie Roche’a.
- Naprawiono walkmesh w kanałach w Akcie III.
- Naprawiono walkmesh podczas podążania za Roche w Akcie III.
- Naprawiono walkmesh na centralnym dziedzińcu Loc Muinne.
- Naprawiono walkmesh w pobliżu obozu Nilfgaardu w Akcie III.
- Naprawiono kilka kolizji kamer.
- Naprawiono kolizje dachu namiotu w Akcie III.
- Naprawiono kolizje w domu rzeźnika we Flotsam.
- Naprawiono kolizje na statku Roche’a.
- Naprawiono kolizje skrzyni na statku w Akcie II.
- Naprawiono plakat na bramie Flotsam.
- Naprawiono kolizje flagi temerskiej.
- Poprawiono kilka lokacji, dekoracji, walkmeshy i innych.
- Dokonano drobnych poprawek w blendingu środowiska.
- Dokonano szeregu poprawek w oświetleniu postaci.
- Naprawiono latające meshe w Prologu.
- Naprawiono migające drzewa w Akcie III.
- Naprawiono migającą trawę na lokacji z Draugiem.
- Naprawiono teksturę niskiej rozdzielczości na skałach w obozie Zakonu Płonącej Róży.
- Naprawiono grafikę Dzikiego Gonu w Akcie III.
- Poprawiono zegar na panelu Medytacji.
- Poprawiono teksturę podczas Medytacji.
- Poprawiono ikonkę lunety w Ekwipunku.
- Dodano proporzec magów do Epilogu w Loc Muinne.
- Dodano flagi nilfgaardzkie w Akcie III.
- Dodano nowe efekty dźwiękowe do magii w Epilogu.
- Poprawiono stragany we Flotsam, tak by zamykały się na noc.
- Poprawiono problem z głową Geralta na przerywniku filmowym w Prologu.
- Poprawiono mimikę twarzy golema.
- Poprawiono efekt bezwładności (ragdoll) na ciele golema.
- Naprawiono efekt bezwładności dla nekkerów.
- Poprawiono zniekształcenia głosu Saskii na przerywnikach filmowych w Akcie II.
- Muzyka trybu “skradanie” jest teraz zapisywana i pojawia się po wczytaniu gry.
- Dodano szereg poprawek do ścieżki dźwiękowej przerywników filmowych.
- Dodano brakujące dźwięki w przerywnikach filmowych w Akcie III.
- Poprawiono synchronizację dźwięku przerywników filmowych.
- Naprawiono balans pomiędzy dźwiękiem i muzyką w Epilogu.
- Naprawiono problemy związane z odtwarzaniem muzyki w Epilogu.
- Naprawiono pogłos w kanałach w Akcie III.
- Naprawiono dźwięk teleportu maga.
- Naprawiono zachowanie tłumu w amfiteatrze w Akcie III.
- Poprawiono miejsce odpalania przerywnika filmowego ze śmiercią Geralta w Loc Muinne.
- Naprawiono sytuację gdy Geralt mógł powiedzieć Detmoldowi, że posiada włócznię, podczas gdy nie była ona obecna w ekwipunku.
- Triss będzie teraz zawsze rzucała czar podczas rozmowy z rannym elfem w Akcie I.
- Shilard trzyma figurkę Triss pokazując ją Assire.
- Naprawiono zablokowanie ruchu Roche’a podczas walki z żołnierzami na murach w Akcie III.
- Naprawiono błąd blokujący postęp w zadaniu “Spisek” w Akcie II.
- Przedmioty zebrane podczas Prologu pojawiają się teraz w poprawnych miejscach na początku Aktu I.
- Poprawiono interakcję z megaskopem Sheali w Akcie III.
- Poprawiono efekt rozjaśnienia na drzwiach podczas używania Medalionu w Akcie III.
- Można teraz zabrać ekwipunek ze skrzyni po walce z Letho w Akcie I.
- Dodano ekwipunek do skrzyni Detmolda.
- Naprawiono ekwipunek znajdujący się w zasobnikach w Akcie III.
- Naprawiono gesty Letho w dialogu w Akcie III.
- Naprawiono nieścisłości we wpisach do dziennika.
- Grymuar Detmolda wyświetla się teraz poprawnie jako kategoria “Przedmioty Fabularne” w Ekwipunku.
- Naprawiono sytuacje gdy po naciśnięciu „Esc” nie było dostępne Menu.
- Można teraz zapisać stan gry podczas wędrówki przez las w towarzystwie Aneżki.
- Dokonano licznych poprawek w opcjach zapisu stanu gry i związanych z nimi panelach menu.
- Dokonano licznych poprawek w lokalizacjach.
Już za trzy tygodnie będziemy mogli zapoznać się z pełną zawartością Edycji Rozszerzonej oraz sprawdzić jak CD Projekt RED poradził sobie z konwersją Wiedźmina 2 na konsolę Xbox 360.
Źródło: CD Projekt RED
Komentarze
33A nie jak w przypadku "Trollinga" - wypierdzieli MW3 i uważają, że gra jest faktyczni skończona...
EA i DICE także zrobili wiele dobrego dla BF3 mimo, że gra jest już na rynku od dłuższego czasu.
Patche, dodatki, poprawki - to wszystko jest potrzebne i całe szczęście, że CDProject zadbał o W2. Pozostałe "wielkie studia deweloperskie" pod względem dbania o swojego klienta są w ciemnej dupie...
Nie żałuje pieniędzy wydanych na grę bo jest porostu świetna, dialogi, fabuła i to co da się wycisnąć z dx9, aby tak dalej super krajowa produkcja.
Nie ma co porównywać do takich zdzierców jak EA (Euro 2012 jako dodatek do FIFA'y.. czyli musisz mieć obie aby w to zagrać, dodatek kosztuje tyle co normalna gra..).
Trzymam kciuki za kolejne edycje Wiedzmina i za Cyberpunka 2020!