Pamiętać jednak należy, że potrzeba będzie do tego naprawdę mocnego komputera.
W ostatnich dniach dowiadujemy się sporo nowego na temat gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Niezwykle ciekawe informacje ujawnione zostały właśnie teraz, ponieważ dowiedzieliśmy się czegoś odnośnie technicznych aspektów tego tytułu.
Prace nad grą jeszcze trwają i dotyczy to wersji na każdą z platform docelowych. Już teraz wiadomo jednak, że na PlayStation 4 gra działać będzie w rozdzielczości 1080p. Gorzej sytuacja wygląda jeśli chodzi o Xbox One. Na tę chwilę mówić należy tutaj o rozdzielczości 900p, chociaż twórcy zapewniają, że robią wszystko, by i na konsoli Microsoftu udało się osiągnąć 1080p.
Co ciekawe, jakość grafiki na konsolach odpowiadać ma ustawieniom wysokim z PC. Czyżby zatem gra na komputerach wyglądać miała tak samo? Nic z tych rzeczy. CDP Red zapowiedziało już, że właściciele komputerów skorzystać będą mogli z ustawień ultra, które zapewnią najwyższej jakości oprawę wizualną. Pamiętać jednak należy, że potrzeba będzie do tego naprawdę mocnego komputera.
"Myślę, że będzie warto. Nasze ustawienia ultra to na ten moment szczyt w grach. Przynajmniej taką właśnie mamy nadzieję. Robimy wszystko, aby gra wyglądała naprawdę niesamowicie." - John Mamais, producent wykonawczy CDP Red
Przypomnijmy, że Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutować ma w lutym 2015 roku. Gra pojawi się na wspomnianych wyżej platformach - PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: gamingbolt
Komentarze
113O edycji podstawowej nie wspominając.
Brawo CPR tak powino się robić gry i szanować klientów brawo.
To na PC z tymi samymi bebechami tak samo powinno być ale na 99% nie będzie. Niech nikt nie gada ,że się NIE DA jak się da tym bardziej ,że konsole z swą architekturą w 100% przypominają PC.
Jedyne wytłumaczenie to lenistwo bardzo modne ostatnio ;)
Zapewne ultra będzie mogło grać 3% ludzi z jakimś 880 albo 780 w SLI.
Cały problem polega na tym, że na PCecie z uwagi na potrzebę zachowania kompatybilności pomiędzy podzespołami od różnych producentów potrzeba jest warstwa pośrednicząca pomiędzy sprzętem a działającym na nim oprogramowaniem. Narzut z tego tytułu może być znaczny, nawet 20% a może i więcej. Więc co najmniej o tyle musi być silniejszy komputer, by zaledwie osiągnąć ten sam wynik.
https://www.youtube.com/watch?v=gkt5Q2iWobc&list=UU9PBzalIcEQCsiIkq36PyUA
Infamus nie ma startu do wd po tym modzie o którym głośno.
Niektóre rzeczy zostały lepiej zrobione w innych grach ale tu chodzi o całokształt
Tylko jak by tak powiedzieli o jakiejś grze z ps4 to byś klaskał/a
pozdro :)
TLOU13 przed chwilą odpaliłem wd i nie wiem co ty za moda wgrywałeś^^
https://www.youtube.com/watch?v=T_9dMN9kJh8#t=100
co do dof to infamus nie ma się czym chwalić :
https://www.youtube.com/watch?v=NVvgVMM7Q7M
ah nie ma to jak ps4 komputer nowej generacji czy jak to tam było ?
https://www.youtube.com/watch?v=gkt5Q2iWobc&list=UU9PBzalIcEQCsiIkq36PyUA
Zaraz zaraz to jaką wydajność osiąga konsola?
Proszę przypomnijcie mi co tam w środku siedzi?
To jest jakaś kpina? Co to są za ustawienia WYSOKIE jak je mam odnieść do realnych zasobów komputera PC?
Wisi wam to bo odsłony się zgadzają? To może następnym razem napiszę co was myślę, ciekawe co będzie?
Ale banda leniwych .......... z Ubisoftu tak z optymalizuje wersję na PC ,że 780Ti będzie wyciągać 40kl/s.
Zamiast 60 fps na APU I grafy pokroju 7770? Tak jak na PS4/X0 ;]
Też tak potrafię ;)
https://www.youtube.com/watch?v=LOVt3TLciIM
The Order 1886
https://www.youtube.com/watch?v=ZaYmu7XVGvM
I Deser Uncharted 4
https://www.youtube.com/watch?v=y1Rx-Bbht5E
Goodbye pc srom :)