Jeśli tęsknicie za informacjami związanymi z Wiedźmin 3: Dziki Gon to mamy coś interesującego.
Jeśli tęsknicie za informacjami związanymi z Wiedźmin 3: Dziki Gon to mamy coś interesującego. O tym, że świat gry będzie naprawdę duży wiemy nie od dziś. Teraz zobaczyć możemy, jakie tereny dane będzie nam odwiedzić.
Już jakiś czas temu przyglądaliśmy się, jak wygląda mapa świata gry. Problem w tym, że dysponowaliśmy wtedy jedynie jej fragmentem. Teraz pokazana została ona jednak w całej okazałości i stwierdzić można jedynie tyle, że miłośnicy rozległych terenów do eksploracji nie powinni mieć tu powodów do narzekania.
Jakub Szamałek z CD Projekt RED potwierdził, iż producent pokusił się o przygotowanie aż 10 wysp. Już wcześniej dowidzieliśmy się, że bohater dotrze do nich przy pomocy okrętów, ale okazuje się, że do niektórych miejsc można będzie dostać sie jedynie wpław.
"Można używać łodzi do przemieszania się, ale można także pływać pod wodą otwierając sobie drogę do nowych obszarów, do których nie da się dotrzeć stąpając po ziemi. Zaprojektowaliśmy pięć dużych wysp i tyle samo tych mniejszych, które nie były jeszcze pokazywane publicznie."
Źródło: gamingbolt, giantbomb
Komentarze
51Mapa nie przypomina tej z książek, ale nie przesadzajmy z wymaganiami, zobaczymy jak to będzie wyglądać w praniu.
Rownie dobzre moge nalozyc mape Azji na plan Krakowa i Krakow bedzie wiekszy :)
Moze jakas informacja np ile czasu zajmuje przejscie piechota mapy z polnocy na poludnie lub porownanie np do Skyrima ?
Zobaczcie:
http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20130709182235/wiedzmin/images/a/a8/Mapa_swiatwe1.jpg
Porównując do mapy zamieszczonej dziś - mamy jedynie wyspy Skellig i fragment kontynentu.
Mało tego - od wysp do kontynentu powinna być spora odległość, której tu nie ma...
Troche kiepsko.
Wiem, że zaraz ktoś powie, że nie da się 100tyś km^2 zrobić zgodnie z mapą z książek, ale zmniejszanie świata w ten sposób, by zrobić grę z otwartym w pełni światem też mi się nie podoba.
To już lepiej jakby były sektory - mapa bez zmian w stosunktu do książek i mamy obszary, pomiędzy którymi jakiś ekran z informacją, że przemieszczamy się.
To tak jakby zrobić MMO z całą mapą Polski - nie da się. Trzeba by wtedy mapę tak przeskalować, że z Radomia do Warszawy dojdziesz pieszo w godzinę - bo inaczej teren byłby za wielki.
A sensowniej było by udając się z Warszawy do Radomia - ekran z informacją o tym, że minęło 2 dni konnej jazdy - czy coś takiego.
Jeśli tak to bardzo kiepsko.