CDP RED przygotowuje ogromy, otwarty świat, ale chce aby rozgrywka była niezwykle płynna.
Przy okazji Bloodborne powrócił ostatnio temat ekranów ładowania, jakie spotykamy w grach. W produkcji studia From Software były one (do momentu wydania aktualizacji) naprawdę uciążliwe. W przypadku gry Wiedźmin 3: Dziki Gon powtórka nam jednak nie grozi.
CD Projekt RED przygotowuje ogromy, otwarty świat, o czym zresztą słyszeliśmy już nie raz. Jednocześnie producent chce, aby rozgrywka była niezwykle płynna i dlatego też zdecydowano się rozwiązać problem ekranów ładowania. Po prostu ich tutaj nie będzie - poza nielicznymi wyjątkami.
"Nie, nie ma ekranów ładowania. Pojawią się tylko wtedy gdy gra będzie się rozpoczynać, gdy bohater umiera lub podczas szybkiej podróży. W tym ostatnim przypadku czas ładowania zależy od tego jak daleko jest do celu. Jeśli podróżować będzie się blisko to spodziewać można się bardzo krótkiego czasu ładowania." - Jonas Mattsson
Rozwiązanie, które z pewnością może się podobać. A skoro już o grze mowa to w poniższej galerii zobaczyć możecie kilka nowych obrazków, na których Geralt występuje w towarzystwie i pięknych kobiet, i mało przyjemnych stworów.
Przypominamy, iż Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutować ma w sklepach 19 maja.
Źródło: gamewatcher, dsogaming
Komentarze
82Soundtrack brzmi genialnie.
Dokładnie ten fragment:
https://youtu.be/lJpWBMH9EtQ?t=13m25s
Co prawda jest skuecznie zagłuszony przez paplaninę, ale chciałbym odnaleźć ten kawałek i przesłuchać w całości. Strasznie mi się podoba wokal ,genialnie wpasowany w klimat.
Tak na marginesie, polecam obejrzeć cały materiał tym ,którzy jeszcze go nie widzieli.
A co do samej gry - mam slabosc do tytułów. przywiązujacych duża wage do smaczków i szczegółów. Widzę ich coraz więcej i to mnie cieszy. Brakuje dopracowanych tytułów na rynku a ja życzę tej pozycji jak najlepiej.
XEON E5-2697V2
karta za 2500
O ile w przypadku karty to jeszcze cos zyskujesz to i7 do gier sie nie nadaje bo kosztuje 500 wiecej od i5 a korzysc z tego zadna ale fajnie bo mozesz nagiac zeby wyszlo na twoje
Idz na bloga wlada i z wulfenopodobnymi fanbojami sobie gadaj
Bonus: Wulfen o ps4
http://forum.benchmark.pl/topic/64450-temat-og%C3%B3lny-playstation-4/page-15
6 2015-05-02 00:37
Co najlepiej dowodzi nieudolności programistów - patrz na Gta V na PS3/x360."
8gb ddr 5 w akcji hahaha
https://www.youtube.com/watch?v=HdXuStljWJ0
http://www.eurogamer.pl/articles/2014-01-02-planetside-2-na-ps4-jest-jak-wersja-pc-na-najwyzszych-ustawieniach-graficznych
https://www.youtube.com/watch?v=0fYensfhf94
8gb ddr 5 w akcji hahaha
Max: 69 fps
Min: 48 fps
Average: 58 fps
System Specs:
Graphics: GTX 750 ti
Processor: Intel Core i3 550 3.20GHz
RAM: 6GB
https://www.youtube.com/watch?v=MSQcyvuul5I
przemek masz podobne podejscie co wulfen i ten idiota z bloga wiec ja nie pasuje do was
przeszedłem całą grę i faktycznie nie ma już tego problemu
pozdro dla wszystkich :*