CD Projekt RED niezwykle chętnie dzieli się z nami informacjami związanymi z grą Wiedźmin 3: Dziki Gon.
CD Projekt RED niezwykle chętnie dzieli się z nami informacjami związanymi z grą Wiedźmin 3: Dziki Gon. Właśnie poruszono kilka nowych kwestii oraz przypomniano o tych, które już wcześniej ujrzały światło dzienne, ale ostatnio pojawiły się wokół nich pewne nieścisłości.
Od samego początku twórcy twierdzili, iż świat gry będzie ogromny. Ostatnio pojawiły się jednaj sugestie, że w trakcie prac zdecydowano się go nieco ograniczyć. Oficjalnie temu jednak zaprzeczono i cały czas szykować możemy się na tereny o około 20% większe od tych ze The Elder Scrolls V: Skyrim.
Miles Tost zajmujący się projektowaniem poszczególnych leveli poruszył kwestię ich otwartości. Bohater napotykać ma na swojej drodze sporo zabudowań. Do większości domów można będzie podobno wejść, ale niektóre mają być zamknięte. Dlaczego? Zabieg ten nadać ma rozgrywce większej wiarygodności.
"Nie wszystkie domy będą dla bohatera dostępne, ale na pewno większość z nich. Byłoby mniej wiarygodne, gdyby wszystkie domy były otwarte dla Geralta."
Ponownie wywołana została jednocześnie kwestia poziomu trudności. Wiedźmin 3: Dziki Gon ma być wyzwaniem nawet dla doświadczonych graczy. Dla osób, które nie są zaprawione w wymagających produkcjach RPG zalecana będzie zabawa na najniższym poziomie trudności.
W dobie tytułów raczej mało wymagających będzie to zatem bardzo miła odmiana. Przypominamy, iż Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutować ma w sklepach 19 maja. Gra pojawi się na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: dualshockers
Komentarze
40łatwy jest ! nie bójcie się dzieci :* :*
Sam nie wiem, ale czy w tym news-ie tutaj jest cokolwiek nowego? :)
Tak czy inaczej już nie mogę się doczekać na 19-ego maja. Pillarsy i W3 to jedyne dwie gry w ciągu ostatnich kilku lat, których premier autentycznie nie mogłem/nie mogę się doczekać.
Pzdr