Być może zdecydowanie ważniejszą informacją jest jednak to, że premiera gry nie powinna zostać już opóźniona.
Mało jest chyba graczy, którzy nie słyszeli grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Więcej może być natomiast tych, którzy nie są co do niej przekonani. Producent zrobi jednak jeszcze wiele, aby się to zmieniło.
I są to chyba zapowiedzi, które zostaną zrealizowane. CD Projekt RED pochwaliło się bowiem, jakim budżetem na promocję gry dysponuje. Okazuje się, że bardzo dużym, ponieważ na kampanię marketingową wygospodarowano aż 35 milionów dolarów. Warto w tym miejscu przypomnieć, że w przypadku pierwszej części serii suma przeznaczona na reklamę wynosiła 2 miliony dolarów, a przy drugiej odsłonie było to 10 milionów dolarów.
"Promocja ma ogromne znaczenie, bo jak grę wypromujemy, tak będzie się sprzedawać. Mamy już ponad 200 nagród i jest to swoisty rekord dla niewydanej gry. W kluczowym szczycie kampanii celem będzie największa grupa tzw. kupujących hity, szczególnie w USA." - Adam Kiciński
Być może zdecydowanie ważniejszą informacją jest jednak to, że premiera gry nie powinna zostać już opóźniona. Wszystko idzie po myśli polskiego producenta i dlatego też w połowie kwietnia Wiedźmin 3: Dziki Gon powinien być już gotowy i będzie mógł trafić do tłoczni.
"Idziemy zgodnie z wewnętrznym harmonogramem do zapowiedzianej daty premiery Wiedźmina 3. Prace kreatywne się zakończyły, trwają przygotowania techniczne. Zdecydowanie zmniejszyła się liczba błędów i wygląda to dobrze." - Adam Badowski
Wypada nam jedynie przypomnieć, że Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutować ma w sklepach 19 maja. Gra pojawi się na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: CD Projekt RED, dualshockers
Komentarze
40To już wiem na co te trzydzieści baniek poszło ;-)
Bez komentarza