Zapewne pojawią się głosy, że w stosunku do PC opóźnienie jest spore. Stwierdzenie to będzie jednak nieco mylące...
Trudno doszukać się w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon wielu słabych punktów, ale drobnych błędów nieco się pojawiło. W tym miejscu należą się jednak producentowi słowa pochwały. Nie za obecność małych niedoróbek rzecz jasna, ale za fakt, że stara się on szybko je eliminować.
Najdobitniej przekonują się o tym właściciele wersji PC, którzy otrzymali ostatnio patch 1.04. Gracze bawiący się na konsolach też nie poszli jednak w zapomnienie. Nieco wcześniej na PlayStation 4, a teraz także na Xbox One zawitała łatka 1.03.
Zapewne pojawią się głosy, że w stosunku do PC opóźnienie jest spore. Stwierdzenie to będzie jednak nieco mylące, ponieważ producent dodał tutaj kilka poprawek, które pojawiły się w łatce 1.04 z PC. Można się zatem domyślać, iż mowa o aktualizacjach bardzo obszernych i tak też jest.
Nie ma chyba potrzeby rozdrabniać się nad poszczególnymi elementami. Pełną listę zmian dla każdej z platform umieszczamy poniżej. Zauważyliście je podczas rozgrywki?
Zmiany w wersji PlayStation 4:
- naprawiono błąd umożliwiający wystrzeliwanie bełtów w kierunku przyjaźnie nastawionych postaci
- wytrzymałość będzie się regenerować prawidłowo w trakcie biegu
- wyeliminowano błąd mogący powodować spontaniczne podpalanie się chmur gazowych
- zmniejszono czas oczekiwania na pojawianie się (“spawnowanie”) określonych grup postaci
- po zabiciu wrogów w pobliżu wody, krew będzie prawidłowo wyświetlać się na jej tafli
- poprawiono efekt wizualny w zadaniu “Po omacku”
- ulepszono zachowanie się roślinności podczas scen
- zredukowano efekt nagle pojawiających się cieni rzucanych przez roślinność
- miecz “Melltith” jest z powrotem widoczny
- naprawiono kilka niewielkich błędów graficznych w gwincie
- uzupełniono kilka brakujących tłumaczeń w różnych wersjach językowych gry
- poprawiono wydajność, przede wszystkim podczas scen filmowych i w trakcie rozgrywki
- wprowadzono serię mniejszych usprawnień efektów specjalnych
- usunięto błąd mogący w niektórych okolicznościach powodować niekończący się ekran ładowania podczas zadania “Po omacku”
- naprawiono rzadko występujący problem zapętlających się opcji dialogowych
- poprawiono stabilność gry i interfejsu, szczególnie podczas gry w gwinta
- ulepszanie przedmiotów należących do zestawów nie prowadzi już do zaniku miejsc na runy
- poprawiono błąd dziennika czasem występujący w zadaniu “Fałszywe papiery”
- powiększono rozmiar okna z łupem
Zmiany w wersji Xbox One:
- naprawiono błąd umożliwiający wystrzeliwanie bełtów w kierunku przyjaźnie nastawionych postaci
- wytrzymałość będzie się regenerować prawidłowo w trakcie biegu
- wyeliminowano błąd mogący powodować spontaniczne podpalanie się chmur gazowych
- zmniejszono czas oczekiwania na pojawianie się (“spawnowanie”) określonych grup postaci
- po zabiciu wrogów w pobliżu wody, krew będzie prawidłowo wyświetlać się na jej tafli
- poprawiono efekt wizualny w zadaniu “Po omacku”
- Ulepszono zachowanie się roślinności podczas scen
- zredukowano efekt nagle pojawiających się cieni rzucanych przez roślinność
- wprowadzono serię poprawek do renderowania wody
- miecz “Melltith” jest z powrotem widoczny
- naprawiono kilka niewielkich błędów graficznych w Gwincie
- uzupełniono kilka brakujących tłumaczeń w różnych wersjach językowych gry
- poprawiono wydajność, przede wszystkim podczas scen filmowych i w trakcie rozgrywki
- zablokowano liczbę klatek na 30 na sekundę
- wyeliminowano usterkę powodującą błędy z automatycznym zapisem podczas długich sesji z grą
- wprowadzono serię mniejszych usprawnień efektów specjalnych
- usunięto błąd mogący w niektórych okolicznościach powodować niekończący się ekran ładowania podczas zadania “Po omacku”
- naprawiono rzadko występujący problem zapętlających się opcji dialogowych
- poprawiono stabilność gry i interfejsu, szczególnie podczas gry w gwinta
- ulepszanie przedmiotów należących do zestawów nie prowadzi już do zaniku miejsc na runy
- poprawiono błąd dziennika czasem występujący w zadaniu “Fałszywe papiery”
- powiększono rozmiar okna z łupem
- podpowiedzi dotyczące sterowania są teraz prawidłowo wyświetlane w menu głównym i menu pauzy w japońskiej wersji językowej
Źródło: forums.cdprojektred
Komentarze
341. Dalej runy są zbugowane i dają 0 dmg.
2. Płotka głupieje, przywoływac ją trzeba nawet kilka razy.
3. Poprawdzie sterowanie PŁYWANIA! jest koszmarem.
4. Błędy kosmetyczne np. Palące się dłonie Triss.
5. Podczas korzystania z miejsc mocy trzeba użyć go 2x.
6. Mogliby dodać jakieś ułatwienie lub skróty do jedzenia itp.
7. Kowal (ten od broni) jaki kolwiek człek buguje się i nie ma z nim interakcji. trzeba przeczekać lub oddalić się od niego.
8. Diabeł tkrwi w szczegółach poprawił bym tekstury liści i innych pierdołek.
9. Czasami geralt wchodząc na płotke musi zrobić 2x 360 żeby na nią wsiąść.
Czekam na 1.5 dla PC :)
Tutaj Link:
http://tiny.pl/gqrvb
To NIE JEST błąd!!