Wiedźmin 3: Dziki Gon - zobacz jak powstawały sceny walki do zwiastuna Zabijając potwory
W sieci pojawił się materiał wideo przedstawiający powstawanie scen walki do zwiastuna Zabijając potwory z gry Wiedźmin 3.
Chociaż gry Wiedźmin 3: Dziki Gon prędko na sklepowych półkach nie zobaczymy, to jego twórcy już zawczasu podgrzewają atmosferę kolejnymi informacjami. Tym razem padło na materiał wideo ukazujący, jak powstawał ostatni zwiastun zatytułowany Zabijając potwory.
Niedawno informowaliśmy, że we wspomnianym zwiastunie, który zebrał wiele pochlebnych opinii, wystąpili prawdziwi aktorzy, a ich sylwetki do wirtualnego świata zostały przeniesione dzięki skanowaniu 3D, a dokładniej za pomocą Infinite-Realities.
Jak się okazuje, nad zwiastunem czuwał zespół Platige Image, który ostatnio podobną technikę zastosował w przypadku zwiastuna do gry Cyberpunk 2077. Z ekipą Platige Image, twórcy z CD Projekt Red współpracują już od czasów pierwszej odsłony gry Wiedźmin.
Wiemy już, jacy aktorzy użyczyli swojego wizerunku w ostatnim zwiastunie, a także jak przeniesiono ich sylwetki do gry. Teraz dzięki, krótkiemu materiałowi wideo dowiadujemy się, jak powstawały sceny walki.
Tak powstawały skany postaci 3D do zwiastuna Cyberpunk 2077, za który również odpowiadało Platige Image
Wbrew pozorom, aby przygotować finalny materiał, twórcy musieli wykonać sporo żmudnej pracy. Na początku zeskanowano metodą 3D sylwetki i twarze aktorów, następnie metodą motion capture nagrano sekwencje walki, w tym poszczególnych ruchów. Kolejnym krokiem było nałożenie na wykonane modele zeskanowanych wcześniej tekstur.
Zestaw lustrzanek tworzących obraz 3D na potrzeby Platige Image
Jeżeli ciekawi Was, jak powstawały sceny walki do wspomnianego zwiastuna, to zapraszamy do obejrzenia poniższego materiału wideo.
Źródło: Vimeo/Sebastian Kalemba, sebastiankalemba.blogspot, behance (foto)
Komentarze
13