Dobre wiadomości dla graczy są takie, że minimalne wymagania nie są aż tak złe. Przewidują kartę graficzną Radeon 9600 i 512 MB pamięci systemowej. Złe wieści, grę owszem uda się odpalić, ale w rozdzielczości 800x600 i to w tempie ślimaka. Jeżeli liczycie na więcej musicie zaopatrzyć się w sprzęt bliższy zalecanej specyfikacji, która obejmuje dwurdzeniowy procesor taktowany częstotliwością 2.4 GHz i kartę graficzną GeForce 7800 GTX.
Rzecz jasna entuzjaści najbardziej wydajnego sprzętu nie mogą się doczekać gry, która będzie w stanie wykorzystać możliwości drzemiące w najdroższych kartach. Na pewno ucieszy ich zatem informacja, że pomimo iż premiera wersji przeznaczonej na konsolę PS3 została przesunięta na 2008 rok, wersja na PC ma pojawić się zgodnie z planem, czyli w listopadzie. Wciąż jednak nie wiadomo jaki rodzaj intergracji PhysX ma być zawarty w nowym tytule, ale prawdopodobnie dowiemy się tego jeszcze przed końcem roku.
Na koniec firma Epic potwierdziła, że w przeciwieństwie do Crysis, zarówno gracze korzystający ze standardów DX9 jak i DX10 będą w stanie grać razem. Na pewno cieszy to tych zapaleńców, którzy nie mogą się zaliczyć do grupy entuzjastów i którzy poczuli, że przypisano ich do gorszej kategorii po tym jak ogłoszono, że powstaną specjalne serwery Crysis dla korzystających z DX10. W związku z tym, że Unreal Tournament 3 wykorzystuje standard DX10 bardziej dla poprawy estetyki niż funkcjonalności, tym razem to gracze wygrywają.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!