Serwis streamingowy WiMP w polskiej odsłonie już działa i oferuje 18 mln utworów do wyboru
Cieszy się dużą popularnością
W listopadzie zeszłego roku informowaliśmy o polskich beta testach serwis streamingowego WiMP. Teraz powiadomić musimy, że uruchomiona została już w naszym kraju komercyjna wersja tej usługi.
Jest to wynikiem dużego zainteresowania wersją beta i pochlebnymi opiniami na temat jej działania. Jak podaje producent, limit darmowych kont został przekroczony po niecałym miesiącu. Do użytkowników przesłana została też ankieta, na którą odpowiedziało 2 000 osób i aż 95% z nich zadeklarowało chęć korzystania z serwisu w przyszłości.
Nie pozostało zatem nic innego, jak tylko udostępnić pełną funkcjonalność serwisu. Za dostęp do podstawowej wersji (w formie aplikacji desktopowej ) użytkownicy zapłacą 9,99 zł miesięcznie, a w przypadku wersji premium (działa dodatkowo na urządzeniach mobilnych) opłata miesięczna wyniesie 19,99 zł. Serwis da także możliwość stałego, darmowego dostępu do zgromadzonych zasobów muzycznych (dla aplikacji desktopowej) z limitowanym czasem odsłuchu utworów. Dobrą informacją jest to, że wszystkie wersje będą wolne od reklam zewnętrznych.
„Jesteśmy optymistycznie nastawieni do komercyjnej premiery WiMP i do rozwoju naszej usługi w Polsce. Bardzo nas cieszą wyniki testu konsumenckiego wersji beta WiMP, które należały do jednych z najwyższych w Europie. Udało nam się także pozyskać silnych partnerów biznesowych, takich jak platforma n oraz operator sieci komórkowej Play. Mamy więc silne podstawy, by sądzić, że, podobnie jak w innych krajach europejskich, odniesiemy na polskim rynku sukces.” - Adrian Ciepichał, General Manager, WiMP Polska.
Serwis został dostosowany do potrzeb polskich użytkowników i dlatego też oferowany jest w naszym języku. Obecnie oferuje on ponad 20 milionów utworów, zarówno zagranicznych, jak i polskich. Z powodzeniem działa on na innych rynkach europejskich i producent ma nadzieję, że tak samo będzie w Polsce.
Źródło: toonaripost, inf. prasowa
Komentarze
11