Ekipa The Astronauts zaczyna z coraz większą regularnością przypominać o Witchfire. Co najistotniejsze, każde kolejne informacje i materiały wyglądają bardzo optymistycznie.
Nowy gameplay z Witchfire
Pod koniec zeszłego miesiąca pojawiła się krótka zajawka mówiąca nam, iż doczekamy się nowego materiału wideo i kolejnych wieści przybliżających postępy w pracach. Twórcy ze studia The Astronauts dotrzymali słowa i chociaż pokazany gameplay nie jest najdłuższy, to patrzy się na niego z przyjemnością. Witchfire wygląda dobrze, chociaż jest jeszcze dość dalekie od finalnej wersji.
W tej chwili Witchfire zawiera trzy areny, cztery rodzaje broni i dwa lekkie zaklęcia oraz cztery ciężkie zaklęcia, a także sześć rodzajów przeciwników, w tym bossa. Wciąż korygowany jest HUD, twórcy podkreślają, że wiele elementów może się całkowicie zmienić. Chociaż powyższy materiał może sugerować liniową rozgrywkę, wedle zapowiedzi nie powinniśmy się tego obawiać.
Nad Witchfire pracuje tylko 9 osób
Chociaż wszytko wygląda i brzmi optymistycznie, twórcy nie popadają w samouwielbienie i zdają sobie z sprawę z niedoróbek, a także z tego jak wiele jeszcze pracy przed nimi. Zwłaszcza, że zespół rozwijający Witchfire składa się z tylko 9 osób.
Jednocześnie cały czas akcentowane jest, że Witchfire nie będzie kłaść nacisku na fabułę, ale szybką i relaksującą rozgrywkę. Gra ma być idealna na krótkie sesje. Niektórzy upatrują tu jednej z najlepiej wyglądających, przygotowywanych obecnie gier.
Witchfire powstaje z myślą o PC. Twórcy nie wspominają o dacie premiery, wygląda zatem na to, że obowiązują wcześniejsze zapowiedzi mówiące o 2020 roku.
Źródło: The Astronauts
Warto zobaczyć również:
- Witchfire nabiera kształtów - fani Painkillera będą zachwyceni
- Świetnie zapowiadający się Witchfire zadebiutuje w 2020 roku
- Nowy Painkiller? Prawie - poznajcie Witchfire
Komentarze
6Godzinka dziennie jako odstresowywacz i relaksator :)
Tak jest (artykuł), a tak było https://www.youtube.com/watch?v=-zqjNkdXT94