Klimatycznie rewelacja - husaria, partyzanci, mechy i dzika zwierzyna tworzą niesamowity krajobraz.
Armia mechów, husaria i dzika zwierzyna, a wszystko to na terenie Europy Wschodniej, zaraz po zakończeniu I wojny światowej. Brzmi jak mieszanka wybuchowa, ale też jak naprawdę dobry pomysł na grę. Pomysł, który zresztą zostanie zrealizowany.
Kojarzycie grę planszową Scythe? To właśnie na jej potrzeby Jakub Różalski przygotował grafiki koncepcyjne prezentujące taką alternatywną wersję historii. Teraz staną się one motywem przewodnim gry wideo zatytułowanej World of 1920+.
World of 1920+ będzie hybrydą strategii czasu rzeczywistego i RPG, która w bliżej nieokreślonej przyszłości pojawić ma się na rynku w wersjach PC, PlayStation 4 i Xbox One. Produkcja przeniesie nas do tytułowych lat powojennych, w których walki wciąż trwają tyle tylko że miejsce konwencjonalnych maszyn zajęły armie mechów.
Oprócz typowych rozwiązań science fiction i historical fiction, uniwersum World of 1920+ to także elementy fantastyczne. Przykład? Tatarzy rozmawiającymi z dzikimi zwierzętami i zdolni do kontrolowania wiatru. Jednocześnie nie zabraknie nawiązań do prawdziwych wydarzeń, między innymi Bitwy Warszawskiej. Na pierwszy plan wysuwają się zaś polskie oddziały kawalerii.
Zainteresowani? Sprawdźcie koniecznie poniższe szkice:
Źródło: Kotaku, ArtStation. Grafika na wejściu i galeria: J. Różalski
Komentarze
13