Wystarczył tydzień, by licznik sprzedanych egzemplarzy gry World War Z wskazywał już siedmiocyfrową liczbę. To wielki sukces ekipy Saber Interactive.
Wydawać by się mogło, że nieumarli nie są już w stanie zachęcić graczy do wyjmowania portfeli z kieszeni. Okazuje się jednak, że jeśli są podani w odpowiedni sposób, to nie ma z tym większego problemu. Firma Saber Interactive ogłosiła, że gra World War Z w ciągu pierwszego tygodnia dostępności na rynku rozeszła się w liczbie ponad 1 miliona egzemplarzy.
Milion egzemplarzy to wynik, jaki wiele gier zbiera miesiącami czy tygodniami, a jeszcze więcej nie osiąga go w ogóle. W przypadku World War Z udało się przebić barierę 7 cyfr już w ciągu tygodnia. Większość to egzemplarze na konsole PlayStation 4 i Xbox One, ale wersja pecetowa (dostępna wyłącznie w Epic Games Store) również cieszyła się dużą popularnością – znalazła przeszło 250 000 nabywców.
„Jesteśmy zachwyceni wynikami gry na wszystkich platformach. […] Jeśli chodzi o przyszłość, to będziemy kontynuować prace związane z rozwojem gry i dostarczać nowe ulepszenia, poprawki i treści, zaczynając od nowej misji specjalnej w Tokio” – powiedział Matthew Karch, dyrektor generalny studia Saber Interactive, odpowiedzialnego za tę kooperacyjną strzelaninę.
A wy pomogliście osiągnąć ekipie Saber Interactive ten wyśmienity wynik?
Źródło: Dark Side of Gaming
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!