Wyniki: Weź udział w naszym quizie i wygraj kartę Palit GeForce!
Nagrodą w konkursie była karta graficzna Palit GeForce GTX 1660 Super StormX 6GB o wartości 1089 zł
Palit GeForce GTX 1660 Super StormX 6GB
Karta graficzna GeForce GTX 1660 Super to jedna z najciekawszych propozycji w segmencie cenowym około 1000 złotych. Oparta na nowej architekturze NVIDIA Turing oferuje optymalną wydajność w rozdzielczości Full HD, jak i również może się pochwalić energooszczędnością.
Zwycięzca Quizu
Dziękujemy wszystkim za liczny udział w Quizie: Weź udział w naszym quizie i wygraj kartę Palit GeForce! Nagrodę główną, kartę graficzną Palit GeForce GTX 1660 Super StormX 6GB, wygrywa:
- Jacek L., nick na portalu Litwos97
Serdecznie gratulujemy! Skontaktujemy się drogą mailową.
Odpowiedzi na pytania laureata:
Która z technologii GeForce Experience wydaje ci się najbardziej interesująca?
- NVIDIA ShadowPlay
Statystyczne odpowiedzi:
NVIDIA ShadowPlay | 47% |
NVIDIA Highlights | 23% |
NVIDIA Ansel | 30% |
Która z kart NVIDIA najlepiej nadaje się do rozgrywki w gry z ray tracingiem?
- GeForce RTX 2060 Super
Statystyczne odpowiedzi:
GeForce RTX 2060 Super | 95% |
GeForce GTX 1660 Super | 2% |
GeForce GTX 1080 Ti | 3% |
W jaki rodzaj gier najczęściej grasz?
- FPS
Statystyczne odpowiedzi:
RPG | 39% |
FPS | 50% |
Battle Royale | 11% |
W jaki sposób optymalizujesz ustawienia w grach?
- Przez GeForce Experience
Statystyczne odpowiedzi:
Korzystam z gotowych profili w grach | 7% |
Manualnie dostosowuję do możliwości mojego komputera | 69% |
Przez GeForce Experience | 24% |
Napisz, którą z dawnych gier najchętniej zobaczyłbyś odświeżoną w wersji z ray-tracingiem i dlaczego?
Half-Life. Była to gra zupełnie przełomowa jak na tamte czasy- nowa forma prowadzenia fabuły, niesamowita grafika oraz złożoność świata wręcz onieśmielały gracza. Bardzo chętnie zobaczyłbym odświeżone lokacje z kompleksu Black Mesa oprawione ray-tracingiem. Sceneria ta idealnie pasuje do gry światło-cienia jaką zapewnia technologia Nvidia. Z całą pewnością śledzenie promieni dodałoby jeszcze więcej klimatu i charakteru niezapomnianym lokacjom.
Komentarze
9Szkoda, że nie wygrałem, ale może w następnym się wreszcie uda :D
https://www.benchmark.pl/konkursy.html
:/
A mogła być moja, RayTracing w Crysis byłby technicznym majstersztykiem, zaś w Baldur's Gate 3 - urozmaiceniem, który możnaby ciekawie wykorzystać podczas widoku izometrycznego i niesamowitych przygód :D
Postawiłem (na pewno nie ja jeden) na Crysisa (i to zanim pojawiły się informacje o jej odświeżeniu) i też (poniekąd) wyeliminowałem się z konkursu, bo skrobnąłem na szybko coś takiego:
"Dawne" dzieło Cryteka z 2007, które piękniało z czasem. Dzięki odświeżeniu słynne zapytanie: "Czy pójdzie na tym Crysis?" byłoby jeszcze bardziej na czasie. Skąpane w słońcu i skute mrozem scenerie rajskiej wyspy - przeszywane prawdziwymi promieniami - stałyby się jeszcze większą ucztą dla oczu grających i jeszcze większym wyzwaniem (lub też piekłem, jak kto woli) dla posiadanych przez nich sprzętów. Śmierć z zachwytu czyhałaby na każdym kroku, nie tylko na widok granatu, Jeepa, kosmity i towarzyszącemu takiemu spotkaniu wynikowi w postaci eksplozji, ale również byle palmy, liścia, kamulca, ryby czy strumyka. O śmierci z przegrzania dopiero co wygranego jednowentylatorowego GTX-a 1660 Super bez gwarancji nie wspominając. No co, nie wspominałem, że będzie piekło i... parzyło? xD.