Pierwsza reklama telewizyjna Xboxa One - czy jest to jeszcze konsola do gier?
Sklepowy debiut konsoli coraz bliżej, a co za tym idzie trzeba rozpocząć telewizyjną kampanię reklamową.
Xbox One od samego początku budzi bardzo dużo kontrowersji. Microsoft ma swoją wizję tego urządzenia i chociaż niektóre doniesienia sugerowały, że może ugiąć się pod naciskiem graczy, to teraz ponownie przekonuje nas, że jednak nie zamierza tego robić.
Po pierwszej prezentacji konsoli niemal wszyscy zgodnie nazwali ją centrum domowej rozrywki. Stało się tak w głównej mierze dlatego, że urządzenie odpowiadać nie tylko za gry, ale również oglądanie filmów, programów telewizyjnych, korzystanie ze Skype'a czy słuchanie muzyki.
Z czasem Microsoft zaczął opowiadać, jak ważne dla niego są gry, że Xbox One to nadal urządzenie powstałe z myślą o graczach i nie ma żadnych powodów do obaw. Niestety krótko wytrwano w tych zapewnieniach, a krytyka jaka spłynęła na producenta nie dała mu chyba żadnej nauczki.
Sklepowy debiut konsoli coraz bliżej, a co za tym idzie trzeba rozpocząć telewizyjną kampanię reklamową. Na pierwszy ogień poszedł rynek amerykański, dlatego też nie można dziwić się, że w spocie znalazło się miejsce dla aplikacji NFL, ale jest pewien problem. Reklama ani przez chwilę nie skupia się bowiem na grach.
Zobaczymy, jak Xbox One reklamowany będzie w Europie. Być może chociaż u nas pozostanie on jeszcze platformą dla graczy.
Źródło: newswhip, youtube
Komentarze
19Xbox One + stary LCD 40 cali = Microsoft Smart TV.
Ja tam bym się cieszył takim obrotem spraw ;-)
dekoder polsatu ma konkurencję!