Chociaż twórcy chcieli zaprezentować grę w 4K, Xbox One X okazuje się dysponować za małą mocą.
Killing Floor 2 to bardzo udana strzelanka, która już w przyszłym miesiącu dostępna będzie dla większego grona odbiorców. Twórcy zdecydowali się bowiem na rozszerzenie platform docelowych gry, która po PC i PlayStation 4 trafi także na Xbox One.
Premierę zaplanowano na 29 sierpnia. Studio Tripwire Interactive potwierdziło też, że po debiucie konsoli Xbox One X wydany zostanie odpowiedni patch, który pozwoli wykorzystać większe moce obliczeniowe w niej drzemiące. Okazuje się jednak, że nie są one na tyle duże, aby pozwolić na zabawę w 4K.
„Xbox One X okazał się platformą, którą łatwo opanować. Niewiele czasu zajęło nam przeniesienie bazowej gry na nową konsolę. Killing Floor 2 zadziała w natywnym 1800p, bez checkerboardingu. Wprawdzie eksperymentowaliśmy z 4K, ale spadki klatek były za duże. 1800p to odpowiedni balans między jakością i płynnością.”
Wykorzystane zostaną tekstury ultra, znacznie lepiej prezentować mają się również cienie. Patch udostępniony zostanie w dniu premiery konsoli Xbox One X.
Źródło: dualshockers
Komentarze
59To ja już wolę 1080p przy detalach High i stabilnym 60FPS.
a co dopiero w konsoli za 2500 zł
A w jakiej rozdzielczości i ilu klatkach chodzi na PS4?
Poza tym kto w to będzie grał na padzie? Przecież to krzywda dla samej gry jest. Już to widzę jak na Suicide na padzie bez autoaima ktoś gunslingerem albo sharpshooterem daje sobie radę. A co dopiero na Hell on Earth.
Ogólnie konsole to złom - powinni tego zabronić.
Żeby wykorzystać moc obliczeniową procesorów i kart graficznych nie da się tego zrobić na starych silniach.
Sam CRISIS pokazuje jak przyszłościowo powstał ten silnik graficzny ,który na chwilę obecną dawno także jest przestarzały.
Zacofanie rynku polega na tym ,że deweloperzy używają silników graficznych ,które teoretycznie potrafią wykorzystywać CPU i GPU na maksymalne możliwości jednak jakbyśmy spojrzeli na grafikę wykorzystania sprawa by wyglądała tak - RYZEN w CPU gdzie jeden ludek robi za jeden wątek potrafi być wykorzystany używając tylko prawej dłoni czasami dodając lewą zaś plecak ma pusty.
Firma ,która pierwsza wyprodukuje silnik graficzny ,który zapełni plecak i dwie dłonie w 75% możliwości wątku wygra sporo kasy zwłaszcza gdy tych wątków będzie można w tym samym czasie być używanych nawet 64.
Widoczny jest ewidentny zastój w tej branży i nie ma innej możliwości ,żeby zrobić kolejny skok w przyszłość potrzeba nowego rozwiązania przełomowego na rynek gier ale także programów.
Wystarczy tego kilkuletniego zastoju i trzeba ruszyć na przód.
Oczywiscie dał oby sie zrobic tą grę w 4k na xonex bo co by nie mowić to kwestia silnika a ta gra ma po prostu stary engine i samo taktowanie GPU+CPU w xonex nie pomoze juz - tu musi byc nowy silnik i nowa optymalizacja zeby dało sie cos wiecej wykrzesac, inaczej trzeba by dorzucic jeszcze z 6tflop.
MS jak chce konkurowac z Sony to musi na tą konsole sciągnąc jakies exy które będa zrobione specjalnie pod XOX bo inaczej sytuacja będzie sie powtarzac - gry będa pisane pod XO i na XOX po prostu będzie boostowana rozdzielczosc.
Killing floor 2 to akurat bardzo zle zoptymalizowana gra. Na PC tez są dropy straszne przy duzym zagęszczeniu mobow i akcji.
Na PS4 pro pracuje w 3200x1800 i pojawiają się tez kilkuklatkowe dropy.
Na PC przy GTX1080 i 4k mamy dropy 30-65 fps wiec nawet jeszcze gorsza optymalizacja.
Jaki piękny kit wciskał M$ przy reklamach ech...........
W 2019 wyjdzie PS5 i będzie po xboxie x bez gier na wyłączność.
Hej fanbojki M$ gdzie jesteście @#$%^&*