Poczekamy dłużej na usługę muzyki na życzenie od Google.
Wiemy od jakiegoś czasu, że firma Google pracuje nad płatną usługą muzyki na życzenie, działającą w obrębie bądź przy współpracy z platformą YouTube. Początkowo zapowiadano, że premiera odbędzie się na początku tego roku. Dziś wiemy już, że to nie wypaliło i wszystko wskazuje na to, że poczekamy jeszcze co najmniej do lata. Dlaczego? Zgodnie z informacjami redakcji Billboard – twórcy chcą być pewni, że usługa będzie konkurencyjna, przede wszystkim dzięki dobrze przemyślanemu wyglądowi. To właśnie podobno ta kwestia sprawia, że debiut przesuwa się w czasie.
Firma Google, która w swojej ofercie ma aktualnie oddzielną usługę Play Music Access, która z miesięcznymi abonamentami w wysokości 5 lub 10 dolarów ma konkurować z takimi gigantami jak Spotify, Rhapsody, Rdio. Według źródeł redakcji Billboard usługa działająca na platformie YouTube będzie jednak znacznie bardziej zaawansowana i wraz z dniem premiery dostępne będą już wszystkie opcje, w odróżnieniu od licznych „bet”, do których zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Projekt pochłania więc nieco więcej czasu, a przy okazji gigant z Mountain View chce stworzyć intuicyjny i jednocześnie elegancki wygląd.
YouTube, który obecnie twórcom pozwala zarabiać na reklamach, jest aktualnie platformą strumieniowania muzyki numer jeden na świecie. Bez wątpienia więc usługa muzyki na życzenie może odnieść ogromny sukces.
Źródło: Billboard, TheVerge
Komentarze
5Cały sprzęt jest w bardzo dobrym stanie, prawie nie używany. Chętnych prosze o dodanie na Facebooku Maciek Suchański albo na Skype Pogromca(tu jest spacja)64.