"Poproszę hotdoga z sosem czosnkowym, kupon Lotto, wymianę ekranu w iPhonie, duże latte macchiato i telefon zastępczy" - tak może wyglądać twoja następna wizyta w Żabce.
Żabka chwali się nawiązaniem współpracy z serwisem Digital Care. Lista oferowanych w sklepach tej sieci usług rozszerzyła się właśnie o możliwość oddania smartfonu do naprawy.
Naprawa telefonu w Żabce. Jak to działa?
Cała usługa wygląda tak:
wchodzisz na stronę digitalcare.zabka.pl;
wskazujesz model telefonu i rodzaj uszkodzenia;
otrzymujesz wstępną wycenę naprawy;
nadajesz uszkodzony smartfon w Żabce;
czekasz na ekspertyzę i finalny kosztorys;
po skorzystaniu z usługi odbierasz telefon w Żabce.
Digital Care oferuje dwie opcje naprawy: autoryzowaną (droższą) z użyciem oryginalnych części oraz nieautoryzowaną (tańszą) z użyciem zamienników. Dodatkowo za 99 zł można wynająć telefon zastępczy.
Żabka deklaruje, że każda naprawa potrwa do 7 dni roboczych od dnia płatności i będzie objęta 90-dniową gwarancją. Status naprawy będzie można śledzić na digitalcare.zabka.pl.
Źródło: Żabka
Komentarze
2