Miles Tost, projektant poziomów Cyberpunk 2077, bardzo jasno dał do zrozumienia, iż zadania poboczne mogą odciskać piętno na głównym wątku.
Po kilku gorących tygodniach, podczas których nowe informacje na temat Cyberpunk 2077 pojawiały się niemal każdego dnia, sytuacja nieco się uspokoiła. Co jakiś czas wypływają jednak nowe informacje na temat rozgrywki, o tych ostatnich bez wątpienia warto wspomnieć.
Jakiś czas temu twórcy zasugerowali, iż ukończenie Cyberpunk 2077 zajmie ponad 100 godzin. Brany jest tu pod uwagę główny wątek fabularny oraz zadania poboczne. Okazuje się, że te ostatnie będą bardzo istotne. Miles Tost, projektant poziomów Cyberpunk 2077, bardzo jasno dał do zrozumienia, iż zadania poboczne mogą odciskać piętno na głównym wątku. Co ważne, gracze otrzymać mają kilka dróg do osiągania poszczególnych celów.
„Zadania poboczne to dla nas doskonała okazja do opowiedzenia historii naszego świata. Mimo wszystko, mimo że nie są częścią głównego wątku wciąż są połączone ze światem i mogą rozwinąć pewne jego części, takie jak postacie. Wszystko jest powiązane. Oznacza to również, że nasze poboczne zadania mogą wpłynąć na główną historię.”
Data premiery Cyberpunk 2077 wciąż nie jest znana. Wiadomo za to, że platformy docelowe gry to PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.
Źródło: wccftech
Komentarze
20