W sieci pojawił się kolejny zwiastun nieźle zapowiadającego się Hot Pursuit. Tym razem możemy przyjrzeć się z bliska niezwykle efektownym i dynamicznym pościgom policyjnym.
Do premiery najnowszej odsłony serii Need for Speed zostało jeszcze nieco ponad 2 miesiące. Tymczasem Electronic Arts już zaczął rozkręcać wokół tej produkcji swoją potężną machinę promocyjną. Do sieci coraz częściej trafiają nowe informacje i filmiki przedstawiające rozgrywkę. Najnowszy z nich prezentuje całkiem niezłe specjalne umiejętności policji aktywowane w czasie pościgów za niepokornymi kierowcami. Zresztą co tu dużo pisać – zobaczcie to sami!
Need for Speed: Hot Pursuit zawita na nasze półki sklepowe 19 listopada czyli w najgorętszym okresie dla miłośników elektronicznej rozrywki.
Źródło: Electronic Arts Polska
Zobacz także: |
Komentarze
36NFS Prostreet był/jest nastawiony na driftowanie, które z reszta było lepsze w Gridzie. Inne elementy gry były skopane.
NFS Shift był/jest nastawiony na pseudo symulację, jego model jazdy nie był arkadowy ani też symulacyjny, nie można było grać z innej kamery niż z kokpitu, gdyż na zakrętach praca kamery z zewnątrz była tragiczna (dla masochistów).
Nowy NFS Hot Pursuit jest z kolei nastawiony na pościgi policyjne, dlatego inne elementy gry znów pewnie nie będą dobrze dopracowane.
Obecnie najlepszy model jazdy posiada Richard Burns Rally, a jest to też już wiekowa gra.
LUDZIE TO JEST GRA ARCADE I JAK WAS RAJCUJĄ SYMULATORY TO NIE KOMENTUJCIE TEGO.
W dodatku, jaka fizyka jazdy na komputerze ?? Weście puknijcie się w te wasze puste łby. Co czujesz jak za mocno wchodzisz w zakręt ?? Czujesz to ?? Siły odśrodkowe, hamowanie, przyśpieszenie i na pewno jak najeżdżasz na jakieś kamienie to po kierownicy i po nogach czujesz, jak chcesz symulator z fizyką to jedź na tor samochodem i tam sobie się ścigaj.
sevae - wymieniasz symulatory a pomijasz Live for Speed? Ciekawe...
Z tego co widzę to wyjdzie nudna ścigałka i po max kilku godzinach odechce się gry :)
Symulatoir to gry typu GRID i ToCa Race Driver. NFS od zawsze był grą arcadową ! Zanim skomentujecie moją wypowiedź nie problemem jest sprawdzić gameplaye z:
The Need for Speed
Need for Speed II SE
Need for Speed 3 Hot Pursuit
Need for Speed 4 High Stakes
Need for Speed Porsche
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Carbon (to już był słaby średniak)
Need for Speed Pro Street (nie udanyeksperyment dla symulatorowców)
Need for Speed Undercover (wielka pomyłka)
Need for Speed Shift (stąd pewnie wzięli się ci, co uważają że NFS to symulator)
Need for Speed World Online
Mając prawo jazdy w realu bardziej narzekam na ścigałki symulacyjne niż na arcadowe. Choć każdy lubi to co lubi i zmieniać tego nie można :) NFS zawsze był grą arcadową i tak powinno zostać, a nie pod wpływem tych ludzi z obłędem na pukncie (nie wszystkich!) symulacji ma się zmienić. Jeżeli ludzie piszą " ale gówno, od kiedy samochód tak się prowadzi", to są to wypowiedzi na poziomie szkoły podstawowej i z niewiedzy o historii samej gry. Tak grałem we wszystkie części, więc wiem co mówię :)
Pozdrawiam wszystkich
No ale coz te czasy nie wroca, Zawsze bylem fanem NFS ale skonczyla sie ona dla mnie wlasnie na PORSHE, a najbardziej podobala mi sie HOT PURSUIT :))))
Ta czesc najnowsza nie wyglada najgorzej, dynamika jest to najwazniejsze :))) trzymam kciuki ;]