Nowe plany producenta zakładają skoncentrowanie się głównie na młodzieży.
Firmy decydują się nieraz na odświeżenie swojego wizerunku i widoczne jest to także w "naszej" branży. Tym razem na podobny postawiło ZTE.
Chociaż marka ta nie jest w Polsce najpopularniejsza to sporo osób mających do czynienia ze smartfonami tego producent ma głównie pozytywne doświadczenia. Logo ZTE nie było szczególnie skomplikowane, ale mimo tego zdecydowano się je nieco zmienić i jednocześnie jeszcze bardziej uprościć.
Nowy znak rozpoznawczy ZTE jest smuklejszy, chociaż sam producent używa tutaj zwrotu "bardziej dynamiczny". Ogólnie rzecz biorąc zmiany nie są jednak duże i być może ważniejsze są w tym przypadku informacje dotyczące innej korekty.
Zdecydowano się bowiem również na nową strategię. Ta zakłada skoncentrowanie się głównie na młodzieży. Wedle oficjalnego komunikatu, firma przykładać będzie się głównie do "produktów dynamicznych i innowacyjnych, skierowanych do otwartych użytkowników". W praktyce oznaczać powinno to przygotowywanie smartfonów z niższej oraz średniej półki cenowej, które będą próbować wyróżnić się na tle konkurencji jedynym chociaż elementem mających przyciągnąć młodych klientów.
ZTE pojawi się na targach CES 2015. Być może już za kilka dni poznamy zatem pierwsze efekty nowej strategii.
Źródło: businesswire, gsmarena
Komentarze
4