Poniższe testy mają na celu pokazanie jak popularne gry działają na APU AMD, oraz jaki wpływ na wydajność ma taktowanie pamięci RAM. Testy AMD A10-5700 wykonaliśmy w dwóch ustawieniach:
ustawienia domyślne z RAM 1333 MHz
ustawienia domyślne z RAM 1866 MHz
DiRT: Showdown – 1920 x 1080 [kl./s] medium, AA x0
A10-5800K – 1866MHz
40 33
A10-5700 – 1866MHz
39 32
A8-5600K – 1866MHz
33 27
A10-5800K – 1333MHz
33 27
A10-5700 – 1333MHz
33 27
A8-5600K – 1333MHz
29 24
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
DiRT: Showdown – 1680 x 1080 [kl./s] medium, AA x0
A10-5800K – 1866MHz
45 37
A10-5700 – 1866MHz
42 34
A8-5600K – 1866MHz
37 31
A10-5800K – 1333MHz
37 30
A10-5700 – 1333MHz
37 30
A8-5600K – 1333MHz
32 26
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
DiRT: Showdown – 1280 x 720 [kl./s] medium, AA x0
A10-5800K – 1866MHz
65 47
A8-5600K – 1866MHz
58 46
A10-5800K – 1333MHz
57 42
A10-5700 – 1866MHz
52 38
A8-5600K – 1333MHz
51 39
A10-5700 – 1333MHz
50 35
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
A10-5700 radzi sobie znakomicie w wyższych rozdzielczościach. Im niższa rozdzielczość, tym większy wpływ procesora - a ten w A10-5700 nie należy do najwydajniejszych. Znakomicie widać to po teście w 1280 x 720, gdzie A10-5700 z pamięcią 1866MHz radzi sobie właściwie identycznie jak A8-5600K z pamięcią 1333MHz.
Sleeping Dogs – 1920 x 1080 [kl./s] niskie, AA x0
A10-5800K – 1866MHz
29 22
A10-5700 – 1866MHz
28 20
A8-5600K – 1866MHz
27 19
A10-5800K – 1333MHz
23 20
A10-5700 – 1333MHz
23 18
A8-5600K – 1333MHz
22 17
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
Sleeping Dogs – 1680 x 1080 [kl./s] niskie, AA x0
A10-5800K – 1866MHz
33 28
A10-5700 – 1866MHz
32 25
A8-5600K – 1866MHz
31 24
A10-5800K – 1333MHz
27 22
A10-5700 – 1333MHz
26 19
A8-5600K – 1333MHz
25 21
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
Sleeping Dogs – 1280 x 720 [kl./s] niskie, AA x0
A10-5800K – 1866MHz
54 39
A10-5700 – 1866MHz
52 34
A8-5600K – 1866MHz
51 33
A10-5800K – 1333MHz
44 33
A10-5700 – 1333MHz
43 33
A8-5600K – 1333MHz
42 30
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
Sleeping Dogs w większym stopniu opiera się na GPU i tutaj A10-5700 radzi sobie znakomicie, tylko nieznacznie ustepując topowemu modelowi A10-5800K.
Borderlands 2 – 1920 x 1080 [kl./s] niskie
A10-5800K – 1866MHz
29 23
A10-5700 – 1866MHz
28 22
A8-5600K – 1866MHz
26 21
A10-5800K – 1333MHz
23 18
A10-5700 – 1333MHz
22 18
A8-5600K – 1333MHz
20 15
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
Borderlands 2 – 1680 x 1080 [kl./s] niskie
A10-5800K – 1866MHz
32 26
A10-5700 – 1866MHz
31 26
A8-5600K – 1866MHz
29 23
A10-5800K – 1333MHz
26 20
A10-5700 – 1333MHz
24 19
A8-5600K – 1333MHz
23 19
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
Borderlands 2 – 1280 x 720 [kl./s] niskie
A10-5800K – 1866MHz
54 43
A10-5700 – 1866MHz
53 41
A8-5600K – 1866MHz
49 40
A10-5800K – 1333MHz
42 34
A10-5700 – 1333MHz
41 32
A8-5600K – 1333MHz
39 30
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
Podobnie jest w przypadku Borderlands 2 - A10-5700 z pamięciami 1866MHz radzi sobie właściwie tak samo dobrze jak A10-5800K. Większych różnic należy spodziewać się w grach, które w dużym stopniu obciążają procesor.