W tych testach skupiamy się wyłącznie na porównanie AMD Ryzen 5 3400G z jego poprzednikiem, czyli modelem 2400G. Oba procesory pracowały z pamięcią RAM o taktowaniu 3200 MHz i CL14.
World War Z – 1920 x 1080, Vulkan (zintegrowana grafika)
[kl./s.] animation quality – default, resolution scale – 1.0
Ryzen 5 3400G – niskie | 80 66 |
Ryzen 5 2400 G – niskie | 76 64 |
Ryzen 5 3400G – średnie | 48 41 |
Ryzen 5 2400G – średnie | 45 39 |
Ryzen 5 3400G – wysokie | 42 37 |
Ryzen 5 2400G – wysokie | 40 35 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
World War Z to kolejna gra o niezbyt wysokich wymaganiach sprzętowych co pozwala na komfortową rozgrywkę na zintegrowanej grafice Vega 11. Zgodnie z oczekiwaniami Picasso jest nieco szybszy, ale też cudów nie ma co oczekiwać.
Dark Souls III - 1920 x 1080, niskie
[kl./s.]
Ryzen 5 3400G + RAM 3200 MHz | 41 32 |
Ryzen 5 2400G + RAM 3200 MHz | 38 30 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Dark Souls II: Scholar of the First Sin - 1920 x 1080, wysokie
[kl./s.] ograniczenie do 60 klatek na sekundę
Ryzen 5 3400G + RAM 3200 MHz | 60 58 |
Ryzen 5 2400G + RAM 3200 MHz | 59 56 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Dark Souls: Remastered - 1920 x 1080, wysokie
[kl./s.] ograniczenie do 60 klatek na sekundę
Ryzen 5 3400G + RAM 3200 MHz | 60 58 |
Ryzen 5 2400G + RAM 3200 MHz | 59 54 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Właściwie jedyną grą z trylogii Dark Souls która sprawi APU AMD problemy jest część trzecia - w rozdzielczości Full HD i ustawieniach niskich nawet najnowszy model ledwie wyciąga ponad 40 klatek na sekundę. Warto zmniejszyć rozdzielczość do 1600 x 900, aby uzyskać średnio ponad 50 klatek na sekundę. Dark Souls II i Dark Souls Remastered nie stanowią dla Vegi 11 większego wyzwania - można śmiało grać w FHD w najwyższych ustawieniach.