
W platformie testowej znalazł się procesor Core i9 9900K oraz pamięci RAM 3200 MHz (2 x 8 GB). Kartę przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach - fabrycznym OC (na wykresach jako ASUS ROG GTX 1650 - 1515-1860/2001 MHz) oraz ręcznym OC (na wykresach jako OC ASUS ROG GTX 1650 - 1615-1960/2301 MHz).
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() ![]() |
Radeon VII | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() ![]() |
AORUS Radeon RX 570 | ![]() ![]() |
OC ASUS ROG GTX 1650 | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1650 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() ![]() |
Radeon VII | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() ![]() |
AORUS Radeon RX 570 | ![]() ![]() |
OC ASUS ROG GTX 1650 | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1650 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Podkręcenie GTX 1650 daje wymierne rezultaty, ale... co z tego, jak tańszy Radeon RX 570 radzi sobie jeszcze lepiej. Czasem minimalnie, czasem ma niższe minimalne klatki na sekundę - ale to i tak wystarczyło by na wykresach znalazł się nad podkręconym GTX 1650.