![](http://cdn.benchmark.pl/thumbs/uploads/article/72346/MODERNICON/869c8623ffc79fb35a168ce1371fc3ed49429eb4.jpg/300x0x1.jpg)
Kartę Gainward przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach: 1470/1830-1750 MHz (standard/boost-vram) oraz po ręcznym podkręceniu 1575/1935-1900 MHz (standard/boost-vram).
World War Z – 3840 x 2160, ultra/ultra
[kl./s.] Vulkan
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 Super FE | ![]() ![]() |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | ![]() ![]() |
Radeon RX 5700 XT | ![]() ![]() |
[OC] Gainward GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | ![]() ![]() |
Gainward GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | ![]() ![]() |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | ![]() ![]() |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | ![]() ![]() |
Radeon RX 5700 | ![]() ![]() |
World War Z – 2560 x 1440, ultra/ultra
[kl./s.] Vulkan
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 Super FE | ![]() ![]() |
Radeon RX 5700 XT | ![]() ![]() |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | ![]() ![]() |
Radeon RX 5700 | ![]() ![]() |
[OC] Gainward GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | ![]() ![]() |
Gainward GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | ![]() ![]() |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | ![]() ![]() |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | ![]() ![]() |
World War Z – 1920 x 1080, ultra/ultra
[kl./s.] Vulkan
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 Super FE | ![]() ![]() |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | ![]() ![]() |
Radeon RX 5700 XT | ![]() ![]() |
[OC] Gainward GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | ![]() ![]() |
Radeon RX 5700 | ![]() ![]() |
Gainward GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | ![]() ![]() |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | ![]() ![]() |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | ![]() ![]() |
Tu również jest podobnie, z tym, że widać, że niereferencyjne modele Radeon RX 5700(XT) na nowych sterownikach mogą tu jeszcze namieszać - i nie mówimy tu tylko o anomalii w wynikach XT w rozdzielczości UHD.