
Dirt: Showdown
Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Dirt: Showdown - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Bohater niniejszego artykułu oferował super płynny obraz, również w rozdzielczości 2560x1600. W najwyższym trybie mocnym rywalem okazał się Radeon 7970 GE, który generował o włos wyższą liczbę kl./s.
Far Cry 3
Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16,
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Przepiękne widoki, ciekawa rozgrywka i mnóstwo terenu do zwiedzenia – to wszystko daje nam Far Cry 3. Stwarza jednak spore wyzwanie układom graficznym, co zresztą widać po powyższym zestawieniu. Nawet bez wygładzania krawędzi w rozdzielczości obrazu 2560x1600, drogie karty oferują animację na granicy płynności. Bohater artykułu pozwalał na dobrą rozgrywkę w trybie 1920x1080 i wypadał praktycznie tak samo, jak dużo droższy GeForce GTX Titan.
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Także max Payne 3 działał na nowym akceleratorze firmy Nvidia z odpowiednią prędkością. Nie było przeciwwskazań, aby grać w rozdzielczości 2560x1600. Wydajność stała na wysokim poziomie.