![](http://cdn.benchmark.pl/thumbs/uploads/article/58826/GALLERYINCONTENT/229ba6bab8cda1d7d6308636f67a00a0c713b09e.jpg/300x0x1.jpg)
Ustawienia testowe
Ghost Recon: Wildlands
1920x1080, Ustawienia Ultra
![]() ![]() | |
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | ![]() ![]() |
GeForce Titan X (1418/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
Ghost Recon: Wildlands
2560x1440 px, Ustawienia Ultra
![]() ![]() | |
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | ![]() ![]() |
GeForce Titan X (1418/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
Ghost Recon: Wildlands
3840x2160 px, Ustawienia Ultra
![]() ![]() | |
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | ![]() ![]() |
GeForce Titan X (1418/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Nota redaktorska: Ghost Recon to najnowsza produkcją Ubisoftu należąca do programu Nvidii. Warto odnotować, że udostępnia praktycznie wszystkie technologie poprawiające wygląd obrazu tego producenta.
Mowa tutaj o HBAO+, wolumetrycznym oświetleniu oraz Turf effects. Trzeba przyznać, że gra wygląda naprawde ładnie, ale niestety jej optymalizacja pozostawia sporo do życzenia. Do tego tematu powrócimy przy pełnych testach wydajności w tym tytule w okolicach weekendu.