Platforma testowa oparta była na procesorze Intel Core i9 9900K i pamięci RAM 2 x 8 GB 3200 MHz. Kartę Gigabyte (fabrycznie podkręconą) przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach 1650/1938/1845 MHz (GPU/Mem/Boost) i po dodatkowym ręcznym OC - 1679/2000/1874 MHz. Z kolei RTX 2080 Super Founders Edition pracował ze standardowymi zegarami 1650/1938/1815 MHz (GPU/Mem/Boost).
World War Z – 3840 x 2160, ultra/ultra
[kl./s.] Vulkan
[OC] Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 120 102 |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 117 100 |
GeForce RTX 2080 Super FE | 116 98 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 103 88 |
Radeon RX 5700 XT | 96 55 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 84 72 |
Radeon RX 5700 | 82 49 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
World War Z – 2560 x 1440, ultra/ultra
[kl./s.] Vulkan
[OC] Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 200 163 |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 196 157 |
GeForce RTX 2080 Super FE | 193 155 |
Radeon RX 5700 XT | 188 156 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 172 141 |
Radeon RX 5700 | 171 145 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 147 124 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
World War Z – 1920 x 1080, ultra/ultra
[kl./s.] Vulkan
[OC] Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 223 166 |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 220 165 |
GeForce RTX 2080 Super FE | 214 162 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 208 172 |
Radeon RX 5700 XT | 206 166 |
Radeon RX 5700 | 198 151 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 178 145 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
To świeża gra dodana do naszego zestawienia i prosimy o trochę czasu na uzupełnienie wyników. Okres jest naprawdę gorący, redakcja jest zarzucona masą sprzętu, ale robimy co możemy.