W platformie testowej znalazł się procesor Core i9 9900K oraz pamięci RAM 3200 MHz (2 x 8 GB). Kartę przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach - 1485-1815/2001 MHz (rdzeń standard-boost/VRAM) oraz po ręcznym podkręceniu 1580/2280 MHz.
Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 130 109 |
GeForce RTX 2080 FE | 108 98 |
Radeon VII | 107 94 |
GeForce GTX 1080 Ti | 104 93 |
Radeon RX Vega 64 | 84 74 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 77 68 |
GeForce RTX 2060 FE | 77 68 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 69 62 |
GeForce GTX 1660 | 57 51 |
Radeon RX 590 | 56 49 |
Radeon RX 580 | 51 45 |
GeForce GTX 1060 | 49 43 |
AORUS Radeon RX 570 | 45 39 |
OC Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 42 37 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 38 34 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 150 119 |
GeForce RTX 2080 FE | 130 105 |
GeForce GTX 1080 Ti | 129 102 |
Radeon VII | 122 96 |
Radeon RX Vega 64 | 113 95 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 108 97 |
GeForce RTX 2060 FE | 107 94 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 100 90 |
GeForce GTX 1660 | 83 74 |
Radeon RX 590 | 79 71 |
Radeon RX 580 | 73 65 |
GeForce GTX 1060 | 72 65 |
AORUS Radeon RX 570 | 63 57 |
OC Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 63 56 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 57 50 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Po podkręceniu GTX 1650 nabiera nieco rozpędu i... wciąż jest minimalnie w tyle za Radeonem RX 570, który jest tańszy o 200 zł.