Mobile

LG 360 VR - nie chcesz ich kupować

LG 360 VR to gogle do rzeczywistości wirtualnej przeznaczone do smartfona LG G5. Mają własny wyświetlacz, są lekkie i wyglądają dobrze, ale mają też kilka wad.

1/15
LG 360 VR - nie chcesz ich kupować | zdjecie 1

Wszystko wygląda pięknie – podłączamy gogle LG 360 VR do smartfona LG G5, zakładamy na głowę i przenosimy się do rzeczywistości wirtualnej. Niestety… nie do końca.

LG 360 VR - nie chcesz ich kupować | zdjecie 1LG 360 VR - nie chcesz ich kupować | zdjecie 2LG 360 VR - nie chcesz ich kupować | zdjecie 3LG 360 VR - nie chcesz ich kupować | zdjecie 4LG 360 VR - nie chcesz ich kupować | zdjecie 5LG 360 VR - nie chcesz ich kupować | zdjecie 6LG 360 VR - nie chcesz ich kupować | zdjecie 7LG 360 VR - nie chcesz ich kupować | zdjecie 8
Obserwuj benchmark.pl w Google News. Wszystkiego dowiesz się przed innymi!
obserwuj

Komentarze

16
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Agresor
    8
    To całe VR przeminie za kilka lat jak 3D, niewarto się napalac i w to brnac.
    • avatar
      lelum
      3
      slajdy i opis za szybko się przełączają nie da się tego artykułu przeczytać spokojnie.
      • avatar
        Konto usunięte
        2
        Jezeli ktos pyta czemu wogole LG to zrobilo i wypuscilo - dlatego, ze Samsung cos takiego puscil.
        Taki koreanski punkt honoru - pokazac, ze my tez potrafimy zrobic VR.
        • avatar
          drcocaina
          1
          Dopóki VR nie będzie operowało na własnym wbudowanym akceleratorze sprzętowym to znajdzie wąskie grono nabywców jak telewizory plazmowe - kupowali Ci , których było stać i cenili sobie doznania wizualne. 3D, które już prawie przeminęło w obecnej postaci to inna bajka i porównanie do VR mija się z celem. Przynajmniej w mojej ocenie.
          • avatar
            Trolu1975
            0
            Nawet najlepsze gogle, dopóki będą TYLKO goglami, a nie kaskiem/hełmem z wbudowanymi słuchawkami to o kant tyłka można potłuc, bo to żadne VR. Gorzej - jeśli odpalisz cokolwiek używając głośników to dowolny obrót głowy (a o to m.in. w VR chodzi przecież) spowoduje SPRZECZNE sygnały pozycjonujące dżwięku i obrazu i zamiast zwiększyć poczucie realizmu to je zmniejszy.
            • avatar
              Mofixil
              0
              W 12 zdaje wkradł się błąd: " Google Cardboard, ale niech każdy sam sobie odpowie czy chciałby aż 1000 zł wydawać na Cardboard, gdy można kupić plastikowe gogle 10 razy taniej. "

              Albo jeszcze się nie obudziłem, albo zdanie powinno brzmieć "...aż 1000 zł wydawać na LG 360 VR gdy można kupić kartonowe gogle 10 razy taniej."

              Chyba że jeszcze się nie obudziłem i robię z siebie idiotę z samego rana.

              Witaj!

              Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
              Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

              Połącz konto już teraz.

              Zaloguj przez 1Login