Kartę MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach:
- standardowym 1530/1750/1785 MHz (standard/VRAM/boost)
- po ręcznym OC 1637/1900/1892 MHz (standard/VRAM/boost)
Shadow Of The Tomb Raider – 3840 x 2160, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 63 52 |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 53 43 |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 52 42 |
GeForce RTX 2080 Super FE | 51 41 |
GeForce RTX 2080 FE | 49 40 |
Radeon VII | 46 37 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 44 36 |
GeForce GTX 1080 Ti | 42 35 |
Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | 41 32 |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | 40 32 |
GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | 40 32 |
Radeon RX 5700 XT | 39 30 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 37 30 |
Radeon RX Vega 64 | 36 29 |
Radeon RX 5700 | 36 29 |
MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming (OC) | 29 23 |
MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming | 27 22 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 114 89 |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 99 79 |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 98 78 |
GeForce RTX 2080 Super FE | 96 76 |
GeForce RTX 2080 FE | 92 73 |
Radeon VII | 85 65 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 83 66 |
Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | 81 63 |
GeForce GTX 1080 Ti | 79 62 |
Radeon RX 5700 XT | 77 61 |
GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | 76 60 |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | 76 59 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 70 55 |
Radeon RX 5700 | 70 55 |
Radeon RX Vega 64 | 66 52 |
GeForce RTX 2060 FE | 59 48 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 58 48 |
MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming (OC) | 58 45 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 56 44 |
MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming | 54 42 |
GeForce GTX 1660 | 46 37 |
Radeon RX 590 | 44 34 |
Radeon RX 580 | 40 31 |
GeForce GTX 1060 | 36 30 |
AORUS Radeon RX 570 | 36 27 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 30 24 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 165 121 |
ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | 146 112 |
Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | 143 107 |
GeForce RTX 2080 Super FE | 141 105 |
GeForce RTX 2080 FE | 135 102 |
Radeon VII | 122 89 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 122 92 |
Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | 122 94 |
GeForce GTX 1080 Ti | 116 87 |
Radeon RX 5700 XT | 114 85 |
MSI GeForce RTX 2070 Armor | 112 84 |
GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | 112 84 |
Radeon RX 5700 | 106 80 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 105 79 |
Radeon RX Vega 64 | 96 72 |
GeForce RTX 2060 FE | 89 69 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 87 69 |
MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming (OC) | 87 64 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 85 65 |
MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming | 84 62 |
GeForce GTX 1660 | 70 54 |
Radeon RX 590 | 66 49 |
Radeon RX 580 | 60 45 |
GeForce GTX 1060 | 56 44 |
AORUS Radeon RX 570 | 53 39 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 47 37 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Okazało się, że 3DMark miał rację - przy użyciu DX12 i po podkręceniu, GTX 1660 Super faktycznie może być nieco szybszy od modelu GTX 1660 Ti.