![](http://cdn.benchmark.pl/thumbs/uploads/article/42735/GALLERYINCONTENT/332556cc8d72a88ae73b67a9055fcb6a4f3e2720.jpg/300x0x1.jpg)
![]() | Procesor: |
![]() | Płyta główna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Pamięć RAM: |
![]() | Chłodzenie: |
![]() | Dysk SSD: |
![]() | Zasilacz: |
Sterowniki, system operacyjny:
- Windows 7 64-bit
- Catalyst 14.9.1 Beta
Metodologia testowa:
Przeprowadzanie testów wydajności w najnowszej odsłonie NBA było nieco kłopotliwe. Wynika to z dwóch powodów – zlikwidowano wbudowany benchmark, który był dostępny w poprzednich edycjach gry, a sama rozgrywka ma wiele elementów losowych przez co uzyskanie powtarzalnych wyników jest niezwykle trudne. Ostatecznie zdecydowałem się na testowanie wydajności w następujący sposób: pięciokrotnie rozgrywałem jedną kwartę tego samego meczu, skrajne wyniki odrzucałem, a z pozostałych wyciągałem średnią. W mojej opinii takie rozwiązanie najlepiej oddaje warunki panujące w trakcie zabawy. Do testów użyłem trzech spreparowanych przeze mnie opcji graficznych: wysokie, średnie i niskie. Dokładne ustawienia dla każdego z tych szablonów możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Na koniec, uprzedzając możliwe komentarze i teorie – w teście wzięły udział jedynie karty graficzne AMD, co wynika tylko i wyłącznie z faktu, że takowe z obozu zielonych nie dojechały do mnie na czas. Gra posiada twardy limit klatek na sekundę – 120. Margines błędu pomiarowego wynosi 1 kl/s.