Platforma testowa oparta była na procesorze Intel Core i9 9900K i pamięci RAM 2 x 8 GB 3200 MHz. Karty przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach - RTX 2060 Super 1470/1608-1650/1788-1750/2000 MHz (rdzeń-boost-vram), a RTX 2070 Super 1605/1733-1770/1898-1750/2000 MHz (rdzeń-boost-vram).
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 114 89 |
GeForce RTX 2080 FE | 92 73 |
OC NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 89 70 |
Radeon VII | 85 65 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 83 66 |
GeForce GTX 1080 Ti | 79 62 |
OC NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 76 60 |
GeForce RTX 2070 FE | 75 59 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 70 55 |
Radeon RX Vega 64 | 66 52 |
GeForce RTX 2060 FE | 59 48 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 58 48 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 56 44 |
GeForce GTX 1660 | 46 37 |
Radeon RX 590 | 44 34 |
Radeon RX 580 | 40 31 |
GeForce GTX 1060 | 36 30 |
AORUS Radeon RX 570 | 36 27 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 30 24 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 165 121 |
GeForce RTX 2080 FE | 135 102 |
OC NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 130 98 |
Radeon VII | 122 89 |
NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | 122 92 |
GeForce GTX 1080 Ti | 116 87 |
OC NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 111 83 |
GeForce RTX 2070 FE | 108 82 |
NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | 105 79 |
Radeon RX Vega 64 | 96 72 |
GeForce RTX 2060 FE | 89 69 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 87 69 |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | 85 65 |
GeForce GTX 1660 | 70 54 |
Radeon RX 590 | 66 49 |
Radeon RX 580 | 60 45 |
GeForce GTX 1060 | 56 44 |
AORUS Radeon RX 570 | 53 39 |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 47 37 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Ze względu na natłok premier w recenzji zabrakło testów w rozdzielczości 4K UHD - jesteśmy w trakcie uzupełniania. RTX 2060 Super osiągnął 30/37 fps (po OC 32/39), natomiast RTX 2070 Super 36/44, a po OC 38/47.