R.U.S.E.: 1920x1200, Maksymalne
nVidia GeForce GTX 480 | 44 36 |
nVidia GeForce GTX 470 | 35 28 |
ATI Radeon HD 5850 | 25 14 |
nVidia GeForce GTX 285 | 23 15 |
średnie fps minimalne fps |
W rozdzielczości 1920x1200 przy ustawieniach maksymalnych zdecydowanie najlepiej radzą sobie karty GeForce GTX 480 i GTX 470. Minimalna liczba klatek stoi na ponad dwa razy wyższym poziomie niż ta rejestrowana na Radeon HD 5850. GeForce GTX 480 jest kartą dużo droższą i o wiele mocniejszą. GTX 470 w wielu tytułach radzi sobie jednak porównywalnie, w R.U.S.E. zostawia najmocniejszego z Radeonów w teście daleko z tyłu. Wyniki żadnej z kart nie rzucają jednak na kolana, co pokazuje z jak wymagającą grą mamy do czynienia.
Poza pierwszą dwójką najlepiej radzą sobie wspomniany już HD 5850 oraz GTX 285. Mimo niższej średniej ilości klatek, ten drugi wykazuje się lepszym wynikiem jeśli chodzi o minimalną ich liczbę.
R.U.S.E.: 1680x1050, Maksymalne
nVidia GeForce GTX 480 | 49 38 |
nVidia GeForce GTX 470 | 38 31 |
ATI Radeon HD 5850 | 28 17 |
nVidia GeForce GTX 285 | 25 19 |
średnie fps minimalne fps |
Zmiana rozdzielczości na 1680x1050 nie niesie za sobą żadnych zmian godnych wzmianki. Delikatnie rośnie zarówno średni, jak i najniższy wynik każdej karty.
R.U.S.E.: 1280x1024, Maksymalne
nVidia GeForce GTX 480 | 57 44 |
nVidia GeForce GTX 470 | 46 37 |
ATI Radeon HD 5850 | 33 19 |
nVidia GeForce GTX 285 | 28 21 |
ATI Radeon HD 4870 | 23 13 |
średnie fps minimalne fps |
Przy rozdzielczości 1280x1024 karty Nvidia lepiej radzą sobie z utrzymywaniem płynności animacji na stałym poziomie. Największy wzrost wydajności po zastosowaniu zmiany rozdzielczości odnotowano w przypadku GTX 480 i GTX 470.