
Wszystkie przetestowane przez nas karty graficzne to modele autorskie (niereferencyjne). RX 590 w ogóle nie będzie występował w wersji referencyjnej. Dokładną specyfikację przetestowanych przez nas kart można sprawdzić na pierwszej stronie (zrzuty ekranowe GPU-Z). Komputer oparty był na procesorze Intel Core i9 9900K i pamięci RAM 2 x 8 GB 3600 MHz.
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
Radeon RX 590 | ![]() ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
Radeon RX 590 | ![]() ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shadow Of The Tomb Raider to z pewnością gra o znakomitej implementacji DirectX 12 - jest ona tak dobra, że testowanie gry w DX 11 jest pozbawione sensu, bowiem różnica w wydajności jest kolosalna. Polarisy lubią DirectX 12 i nawet Radeon RX 580 potrafi zawstydzić GeForce GTX 1060.