Testujemy Wiedźmina 3 na zintegrowanych grafikach AMD i Intela - czy to ma w ogóle sens?
- otwarty świat pełen przygód; - niezwykle rozbudowane i wciągające zadania poboczne; - taktyka walki dostosowywana do konkretnego typu potworów; - wyraziste i ciekawe postacie; - import decyzji z Wiedźmina 2; - mnogość nawiązań między innymi do kina oraz literatury; - udoskonalony system zażywania i odnawiania eliksirów; - błyskotliwe dialogi; - karcianka Gwint
Minusy- irytujące zachowania Płotki; - bugi uprzykrzające rozgrywkę; - miejscami kulejąca grafika
Wiedźmin 3 kusi do tego stopnia, że sięgają po niego nawet osoby, które na co dzień nie grają. Hardcorowi gracze posiadają zwykle mocne komputery i nie muszą się specjalnie martwić o działanie topowych gier. Co z osobami które korzystają ze zintegrowanych grafik do mniej wymagających produkcji? Czy Wiedźmin 3 może sensownie działać na "integrach" i czy w ogóle jest sens kupować go na takie konfiguracje?
Nasz krótki test Wiedźmina 3 na APU AMD cieszył się dużym zainteresowaniem. Zgodnie z życzeniem czytelników prezentujemy bardziej rozbudowane testy - wykonane również w niższych rozdzielczościach i przy użyciu niżej taktowanej pamięci RAM. Włączyliśmy również do akcji grafikę zintegrowaną z procesorami Intel Haswell (HD 4600).
Oczywiście w takim przypadku mówimy o testach przy ustawieniach minimalnych gry. Wiedźmin 3: Dziki Gon potrafi dać popalić nawet najmocniejszym konfiguracjom. Pecetowcy mają o tyle dobrze, że mogą zmodyfikować opcje gry wedle własnego uznania. Na naszych łamach prezentowaliśmy już kilka sztuczek, dzięki którym można uzyskać szybsze działania gry na maksymalnych ustawieniach.
Nie zapomnijcie odwiedzić naszego Benchmarkowego Centrum Gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Na kolejnych stronach znajdziecie konfigurację sprzętową obu platform testowych oraz testy wydajnościowe.