To chyba najbardziej zmasowany atak w historii promocji gier komputerowych. Ubisoft na poważnie zabrał się za reklamowanie szóstej części Heroes of Might and Magic.
Ledwie wczoraj firma przedstawiła naprawdę klimatyczny zwiastun kontynuacji najsłynniejszej strategii turowej w dziejch komputerowej rozrywki, a jeszcze tego samego wieczora do sieci wypuścił wersję demonstracyjną. Którą zresztą zapowiedział... także wczoraj.
W chwili obecnej demo dostępne jest na serwerach Ubisoftu, a wydawca zdecydował się niestety na ograniczenie - pobierać mogą je tylko osoby ze Stanów Zjednoczonych. Na szczęście coraz częściej hostują go u siebie także prywatne serwisy - na przykład Fileplanet.
Miejmy jednak nadzieję, że ważący nieco ponad 4 gigabajty plik wkrótce będzie dostępny także na rodzimych serwerach. Betatesty zamknięte dla wąskiego wycinka graczy budziły mieszane uczucia. Teraz w końcu mamy okazję poznać opinię wszystkich fanów Herosów, a nawet zobaczyć grę na własne oczy!
Więcej o grach:
- Piotr Fronczewski powraca w Twierdzy 3
- Mass Effect 3 z trybem multiplayer
- Pandy mogą zostać nowymi bohaterami World of WarCraft
- Hard Reset - nowe obrazki, pierwsze opinie
- StarCraft II częściowo darmowy
Źródło: insidethegame
Komentarze
48Ok, już nawet nie ściągam.
Już ściągam demko i zobaczymy co to za cudo. Poprzednie części zbytnio mnie nie wciągnęły. Z tą może być podobnie, ale zobaczymy :)
pobrałem... zagrałem... bieda z nędzą...
jaki ProgressBar instalatora taka i reszta
1. Gra w końcu jest trudna, podbijanie zamku to nie łatwizna
2. Muzyka czerpie pełnymi garściami z dobytku H2 i H3.
3. Budowa bohatera levelowanie idzie jak po grudzie lol.
4. Walka o surowce i strefy wpływu !
5. Walka jest bardziej strategiczna choć to nie H4.
6. Odświerzony bestariusz, trza się trochę przestawić lol
7. Wpływ przeznaczenia (Destiny) krew lub łzy ciekawy ficzer!
8. Trudna budowa zamku, surowce idą jak woda.
9. Bardzo ładna jak na Herosów grafika 3D.
10.Jest bardziej strategiczna trza się wysilić żeby grać na małych stratach.
W herosów gram od części pierwszej (Kiedy to było? lol)
Do tej pory mam na HDD Hero 3 WoG, H4 Equilibris 3.55, no i H5 TotE
oj cos kiepsko to widze. niby fajne niby elementy otoczenia lekko mniejsze w stosunku do HOMM III tak coby troszke stara dobra III przypominalo ale.... no wlasnie to ale...
miasto w okienku.... tego jeszcze nie bylo, przewijanie niby szybkie a jednak skacze nawet na mocnym sprzecie, brak mozliwosci okrecania mapy do czego jakby nie bylo czlowiek sie przyzwyczail w cz. V, nie wiem, nie rozumiem i zastanawiam sie....
w WoG-u jak kolega wyżej wspomniał nie ma co włączać wszystkiego bo tworzą ten dodatek fani różnej maści i podejścia do tematu Herosów
ale trwają prace nad WoG v3.9, który będzie bardziej zbalansowany no i to im się liczy na +.
co do H4 Eq to ludzie od lat pracują na Eq 3.6 który będzie bardziej ekonomiczny i strategiczny i jak najbardziej w duchu Herosów, poza tym H4 zrobiono z udziałem Wizards of the Coast (Magic the Gathering, karcianka),samo przez sie znaczy że jest to gra inna od wcześniejszych konwencji Hirołsów dam linka do H4 Eq 3.55 namiastki 3.6 ( http://www.eq.acidcave.net/ ).
Jedynym poważnym niedopracowaniem w H4 było brak Random Map, co zmuszło do szukania map na sieci lol, przez co gra nie przeszła do wieczności, a szkoda bo tkwi w niej duży potencjał.
( http://equilibris.celestialheavens.com/eng/news.html )
TotE jest ok jest wszystko czego trzeba w Herosach jest takrze scena moderska ++++ polecam AI mods i All sharp Creatures Mod
link ( http://heroescommunity.com/forumdisplay.php3?FID=18 )
oraz mapy do Heroes 3,4,5
( http://www.maps4heroes.com/heroes5/maps.php )
Graficznie mi się podoba nawet bardziej niż HoMM V, ale kto do cholery wymyślił budowanie zamku w okienku i do tego zamiast podglądu mamy jakiś filmik :/ Sam wygląd zamku na mapie świata ujdzie ale myślałem że bardziej by go rozbudowali (żeby każde zmiany w zamku były widoczne na zewnątrz).
System walki z taktyką ma mało wspólnego, więcej = lepiej, mogli chociaż wprowadzić doświadczenie jednostek by nie lecieć tylko na ilościowy system walki.
Artefakty bardziej są RPG bo nie każdy pasuje na każdą klasę, za to wielki plus o ile artefaktów będzie przynajmniej tyle ile w części 3, jak mniej to bezsens.
Drzewko umiejętności może być, chociaż przyzwyczaiłem się do losowania, ale złe to nie jest.
Gra dostaje 3+, jak poprawią masę rzeczy to na bank zmarnuję część swojego czasu by grę kupić i grać :)