Acer chwali się serwisem - zobacz jaką drogę pokonuje laptop oddany na gwarancję
Centrum serwisowe Acera cieszy świetną opinią wśród klientów - duży wpływ ma na to krótki czas oczekiwania na konsultanta, a także na samą naprawę.
Zastanawialiście się kiedyś co się dzieje z laptopem przekazywanym do naprawy? Polski oddział firmy Acer przygotował interesujący filmik, w którym pokazuje drogę, jaką pokonują laptopy wysłane do autoryzowanego serwisu Asplex we Wrocławiu.
Producent bardzo poważnie podchodzi do serwisu laptopów i stale monitoruje poziom satysfakcji swoich klientów. Najnowsze, kwietniowe statystyki wskazują, że klienci ocenili serwis Acera na 8,63 (w skali 1-10). Na ocenę mają wpływ takie czynniki jak: łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, jakość usług kurierskich oraz jakość naprawy produktu. Dużym atutem jest też krótki czas oczekiwania na połączenie, serwis działający w trybie door-to-door, 24-miesięczna gwarancja oraz szybka i skuteczna naprawa.
W styczniu został także wdrożony kolejny sposób zlecania przesyłek do serwisu za pomocą serwisu Inpost Paczkomaty. Nadanie jest bardzo proste, wystarczy wejść na tę stronę, wypełnić ankietę, a po 3-5 minutach klient otrzymuje SMS-em powiadomienie wraz z kodem pozwalającym nadać paczkę.
Kliknij, aby powiększyć infografikę
Wysoka jakość produktów konsumenckich i biznesowych poparta jest także programem Gwarancja Niezawodności Acer. Jeżeli urządzenie będzie wymagać naprawy gwarancyjnej, zostanie naprawione, a właściciel otrzyma zwrot 100% kosztu zakupu. Program został przedłużony do końca 2016 roku i obejmuje wybrane urządzenia wymienione na tej stronie. Z kolei formularz zgłoszeniowy oraz proces rejestracji znajdują się na tej stronie.
Magazyn części zamiennych ma powierzchnię 20 000 m2
Zerknijcie jeszcze na krótki filmik, który krok po kroku pokazuje, jaką drogę przebywa laptop wysłany do serwisu Asplex. Co ważne, według najnowszych statystyk, aż 98% napraw zostało wykonanych w ciągu mniej niż pięciu dni roboczych.
Źródło: Acer
Komentarze
18