Acer prowadzi badania opinii klientów, które pozwalają monitorować poziom satysfakcji - wg najnowszych statystyk ocenili oni serwis na 8,23/10 pkt
Serwis firmy Acer nie dogodzi każdemu... (źródło: Andrzej Rysuje)
Firma Acer stara się konkurować nie tylko swoimi produktami, ale również jakością wsparcia technicznego. Polski oddział producenta właśnie opublikował najnowsze statystyki, z których wynika, że klienci korzystający z usług polskiego serwisu gwarancyjnego wysoko oceniają jego pracę.
Stale prowadzone badania opinii klientów pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. W skali 1-10, ankietowani klienci ocenili serwis na 8,23 - na ocenę miały wpływ takie czynniki jak: łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, jakość usług kurierskich oraz jakość naprawy produktu. Producent chwali się, że wg statystyk z lutego 96% napraw zostało wykonanych w ciągu pięciu dni. Ponadto skrócono czas oczekiwania na połączenie z konsultantem - wyniósł on 30 sekund (w styczniu było to 31 sekund).
W styczniu został także wdrożony kolejny sposób zlecania przesyłek do serwisu za pomocą serwisu Inpost Paczkomaty. Nadanie jest bardzo proste, wystarczy wejść na dedykowaną stronę szybkiezwroty.pl/acer, wypełnić ankietę, a po 3-5 minutach klient otrzymuje SMS-em powiadomienie wraz z kodem pozwalającym nadać paczkę. W lutym ilość osób korzystających z tej usługi wzrosła o 40% w stosunku do stycznia.
Kliknij, aby powiększyć infografikę
Wysoka jakość produktów konsumenckich i biznesowych poparta jest także programem Gwarancja Niezawodności Acer. Jeżeli urządzenie będzie wymagać naprawy gwarancyjnej, zostanie naprawione, a właściciel otrzyma całkowity zwrot kosztu zakupu. Program został przedłużony do końca 2016 roku i obejmuje wybrane urządzenia wymienione na stronie producenta. Formularz zgłoszeniowy oraz proces rejestracji znajdują się na tej stronie.
A Wy jakie macie doświadczenie z serwisem Acer? Napiszcie w komentarzach swoje opinie.
Źródło: Acer, Andrzej Rysuje
Komentarze
10