Jeżeli urządzenie nie zostanie naprawione w ciągu 5 dni roboczych przysługuje odszkodowanie w wysokości równiej cenie zakupu produktu.
Firma Acer rozszerzyła promocję Premium Service (Serwis Premium) o kolejne urządzenia z linii Switch Alpha i Swift. Klienci mają teraz zagwarantowaną naprawę urządzenia w 5 dni lub zwrot pieniędzy.
Acer Switch Alpha 12, Swift 7 i Swift 3 dołączają do wybranych urządzeń serii Aspire S, Aspire R, Swift 7 oraz Spin 7 biorących udział w promocji Premium Service. W jej ramach klient może odzyskać 100% wydanych pieniędzy na zakup sprzętu, jeżeli serwis nie naprawi urządzenia w przeciągu 5 dni. Szczegółowe informacje na temat poszczególnych modeli objętych Premium Service i warunków promocji znajdziecie na tej stronie.
Polski oddział producenta udostępnił też dane z ubiegłego miesiąca na temat jakości napraw. Aż 89% urządzeń zostało naprawionych w przeciągu 5 dni, jest to niewielki spadek względem poprzedniego miesiąca, w którym takich napraw było 95%. Szybka naprawa jest zasługą wysokiej dostępności części znajdujących się w serwisie ASPLEX we Wrocławiu. Z kolei według ankiety przeprowadzonej wśród klientów serwisu, 85% osób poleciłoby usługi serwisowe znajomym i stanowi to spadek względem poprzedniego miesiąca. Podobny trend zanotowała ocena jakości, która we wrześniu wynosiła 8,96, natomiast w październiku niewiele mniej – 8,6 punktu w 10-stopniowej skali.
Na koniec jeszcze kolejna grafika z serii Andrzej Rysuje dla Acer :-)
Źródło: Acer
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!