Laptopy

Acer rozszerza promocję Premium Service

przeczytasz w 1 min.

Jeżeli urządzenie nie zostanie naprawione w ciągu 5 dni roboczych przysługuje odszkodowanie w wysokości równiej cenie zakupu produktu.

Firma Acer rozszerzyła promocję Premium Service (Serwis Premium) o kolejne urządzenia z linii Switch Alpha i Swift. Klienci mają teraz zagwarantowaną naprawę urządzenia w 5 dni lub zwrot pieniędzy.

Acer Switch Alpha 12, Swift 7 i Swift 3 dołączają do wybranych urządzeń serii Aspire S, Aspire R, Swift 7 oraz Spin 7 biorących udział w promocji Premium Service. W jej ramach klient może odzyskać 100% wydanych pieniędzy na zakup sprzętu, jeżeli serwis nie naprawi urządzenia w przeciągu 5 dni. Szczegółowe informacje na temat poszczególnych modeli objętych Premium Service i warunków promocji znajdziecie na tej stronie.

Polski oddział producenta udostępnił też dane z ubiegłego miesiąca na temat jakości napraw. Aż 89% urządzeń zostało naprawionych w przeciągu 5 dni, jest to niewielki spadek względem poprzedniego miesiąca, w którym takich napraw było 95%. Szybka naprawa jest zasługą wysokiej dostępności części znajdujących się w serwisie ASPLEX we Wrocławiu. Z kolei według ankiety przeprowadzonej wśród klientów serwisu, 85% osób poleciłoby usługi serwisowe znajomym i stanowi to spadek względem poprzedniego miesiąca. Podobny trend zanotowała ocena jakości, która we wrześniu wynosiła 8,96, natomiast w październiku niewiele mniej – 8,6 punktu w 10-stopniowej skali.

Na koniec jeszcze kolejna grafika z serii Andrzej Rysuje dla Acer :-)

Andrzej Rysuje dla Acer

Źródło: Acer

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login