Jak podaje serwis videogaming247, producent gry Age of Conan - firma Funcom ponownie podjęła decyzję o ograniczeniu liczby działających serwerów z uwagi na zmniejszającą się populacje graczy. Nad tą produkcją „czarne chmury” zebrały się kilka miesięcy po jej światowej premierzy, gdy okazało się, że mimo upływu czasu gra nadal zawiera mnóstwo różnych błędów utrudniających rozgrywkę, a nadto daje niewiele możliwości zabawy po osiągnięciu maksymalnego poziomu doświadczenia. Rosnące niezadowolenie graczy spowodowało, że coraz więcej osób opuszczało wirtualny świat Conana. Zapowiedź zaś rychłego pojawienie się dwóch niezwykle silnych produkcji (Warhammera Online i drugiego dodatku do World of Warcraft) przypieczętowało pierwsze ograniczanie liczby serwerów, które miało miejsce we wrześniu zeszłego roku.
Nie minęło jak widać wiele czasu, gdy Funcom ponownie zamierza dokonać łączenia serwerów. Proces ten ma zakończyć się jeszcze w tym tygodniu. Co ciekawe, tym razem cięcia będą mocne, gdyż ilość serwerów zostanie ograniczona z 49 do 18. Da przykładu Północna Ameryka „otrzyma” 6 serwerów (z wcześniejszych 24), a Europa – 12 z 25 (z uwagi na różne wersje językowe gry).
Na tym tle dość niepokojąco wygląda przesunięcie polskiej premiery Age of Conan, o którym wcześniej informowaliśmy. Gra w polskiej wersji językowej ma ukazać się na naszym rynku 22 stycznia w cenie 129,90 zł (219,90 zł wersja kolekcjonerska). Specjalnie dla niej, nasz rodzimy dystrybutor – firma CDProjekt uruchomi dedykowany, polski serwer. Co ciekawe, jak podaje dystrybutor, dzięki temu zabiegowi zmniejszono miesięczną opłatę abonamentową do ok. 30 zł. Czy to jednak starczy, żeby zainteresować tym tytułem polskich miłośników gier mmorpg?
Komentarze
18Pozdrawiam i gry nie polecam.
Ja Conana polecam, gram na PvE-RP Hyrkania. Mili ludzie, łatwo znaleźć dobrą gildię, tylko nie da rady nazwać postać "IpwnY00" i zabijać wszystko co się rusza.
inna sprawa ze wypuscili za wczesnie aoc bo to co wyszlo jako wersja oficjalna to zaledwie 1/4 tego co mialo byc finalnie w aoc i nadal nie rozumiem tego posunienia funcomu zeby wypuszczac na rynek cos wybrakowanego przez co nazbieralo sie troche negow...
inna sprawa ze to w co gramy zalezy od tego jak sie w tym znajdujemy...
wow ma kilka fajnych rozwiazan ale jakos wogole mnie nie przekonuje, war znowu lepiej wyglada i czerpie z kilku mmo rozwiazania ale tez do mnie nie trafia... ale stary poczciwy neocron czy anarch , mimo ze grafika naprawde archaiczna, klimatem, grywalnoscia bije niejedna wspolczesna produkcje ktora grafika i wymaganiami sprzetowymi powala na kolana a grywalnosc powoduje ze rece opadaja i mecza nas torsje...